Zalando şi-a dezvoltat sortimentul

Zalando şi-a dezvoltat sortimentul, a crescut oferta de produse de lifestyle şi a câştigat un număr mai mare de parteneri B2B în vederea creşterii volumului brut al mărfurilor (GMV) şi a profitabilităţii în trimestrul 1

Volumul brut al mărfurilor (GMV) creşte cu 1.3% în primul trimestru

EBIT ajustat creşte la 28.3 milioane euro în trimestrul 1, reprezentând o margine de 1.3%

Sectorul Business-to-Consumer (B2C) are cea mai puternică creştere prin categoriile de Beauty, Sport, Kids & Family, dar şi datorită ‘Lounge by Zalando'

Sectorul Business-to-Business (B2B) înregistrează un număr mai mare de parteneri multi-channel, cu o creştere de 13% a veniturilor

Se confirmă indicaţiile pentru întregul an 2024

Zalando a dezvoltat calitatea sortimentului şi şi-a îmbunătăţit profitabilitatea în trimestrul 1, înregistrând o creştere puternică la nivelul ofertei de produse de lifestyle, dar şi prin îmbunătăţirea experienţei consumatorilor şi creşterea numărului de parteneri logistici. Rezultatele validează strategia actualizată a Zalando anunţată în luna martie, prin care îşi propune să construiască principalul sistem pan-european de e-commerce în fashion şi lifestyle în jurul celor doi piloni principali de creştere ai companiei: Business-to-Consumer (B2C) şi Business-to-Business (B2B).

 

 

Comunicat furnizat şi asumat de LION COMMUNICATION SERVICES

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19442

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici