1 IUNIE: Google sărbătoreşte Ziua internaţională a copilului printr-un logo special

Motorul de căutare Google şi-a modificat, duminică, logoul pentru a marca Ziua internaţională a copilului, care reprezintă în multe ţări o sărbătoare, cei mici celebrând astfel copilăria prin diferite activităţi.

Urmărește
1073 afișări
Imaginea articolului 1 IUNIE: Google sărbătoreşte Ziua internaţională a copilului printr-un logo special

1 IUNIE: Google sărbătoreşte Ziua internaţională a copilului printr-un logo special

Noul logo al Google România este realizat sub forma unui desen, ce are în centrul său o fetiţă, care este înconjurată de cuburi din lemn şi de alte jucării.

Ziua copilului a fost menţionată prima dată, la Geneva, la Conferinţa Mondială pentru Protejarea şi Bunăstarea Copiilor, în august 1925. La acest eveniment 54 de reprezentanţi din diferite ţări au adoptat Declaraţia pentru Protecţia Copilului. După această conferinţă, multe guverne au introdus Ziua copilului.

În anul 1954, Fondul Internaţional pentru Urgenţe ale Copiilor al Naţiunilor Unite (UNICEF) a emis o recomandare care prevedea faptul ca fiecare stat să dispună de o zi la aşa-numita "Ziua copilului". În România, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Drepturilor Copilului (ANPDC) s-a constituit la 1 ianuarie 2005.

Data acestei sărbători variază de la o ţară la alta, statele din fostul bloc comunist adoptând 1 iunie pentru a marca Ziua internaţională a copilului.

Google îşi schimbă logoul ocazional, pentru a serba un anumit eveniment major sau o personalitate care a schimbat lumea.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici