Mark Zuckerberg, CEO al Facebook, a mai anunţat o serie de schimbări în domeniul protecţiei informaţiilor, începând cu renunţarea la reţelele regionale.
„Am muncit mult să construim sisteme de control care să fie utile pentru voi, dar ştim, de asemenea, că nevoile fiecăruia sunt diferite.Vă vom sugera anumite setări în funcţie de actualul vostru nivel de protejare a datelor, dar cel mai bun mod de a şti care sunt setările de care aveţi nevoie este de a verifica voi înşivă toate opţiunile şi de a vă personaliza pagina”, mai scrie el în acelaşi articol.
„În prezent, avem reţele pentru ţări întregi, cum ar fi India şi China. De când Facebook s-a extins, unele dintre aceste reţele regionale au ajuns să aibe milioane de membri şi am ajuns la concluzia că acest fapt nu favorizează utilizatorii individual, sub aspectul controlul informaţiilor personale. Planul nostru este de a renunţa complet la reţele regionale şi de a crea un model mai simplu prin care utilizatorii să poată seta cine poate să aibă acces la un anumit conţinut”, se arată în acelaşi articol.
În plus, Facebook se pregăteşte să introducă noi elemente de design pe pagina principală, la doar câteva luni după ce a operat câteva schimbări de structură, care au generat mai mult de un milion de plângeri.