A fost ales cuvântul anului 2012, în limba engleză

Dictionary.com, cel mai mare dicţionar gratuit online din lume, a ales cuvântul în limba engleză al anului 2012, având drept criteriu căutările utilizatorilor efectuate pe site-ul respectiv, dar şi consultarea mai multor lexicografi.

Urmărește
1693 afișări
Imaginea articolului A fost ales cuvântul anului 2012, în limba engleză

A fost ales cuvântul anului 2012, în limba engleză (Imagine: Shutterstock)

"Bluster" ("zgomot", "zarvă", "mugete ale furtunii") este, potrivit site-ului Dictionary.com, cuvântul anului 2012 în limba engleză.

Site-ul Dictionary.com defineşte acest cuvânt astfel: 1. mugete ale furtunii, urlete tumultuoase produse de vânt; 2. zgomot, gălăgie, vociferare, a vorbi cu voce tare, ameninţări lipsite de fond şi proteste.

"Ne-a plăcut sensul lui dublu, despre vreme şi comunicare", a declarat Jay Schwartz, directorul departamentului Content ("Conţinut") al site-ului Dictionary.com, care îşi are sediul general în Oakland, California, informează site-ul Huffingtonpost.com.

Dictionary.com este online încă din 1995 şi, potrivit proprietarilor săi, este cel mai mare dicţionar gratuit de pe internet din lume. Site-ul aparţine InterActiveCorp, grupul care deţine branduri celebre precum Ask.com, Match.com, Collegehumor.com şi OKCupid.com şi este compania-mamă pentru publicaţia The Daily Beast.

"Cele mai importante evenimente, din punct de vedere istoric, din acest an au fost (în Statele Unite, n.r.) alegerile prezidenţiale şi evenimentele meteorologice", a spus Schwartz.

Cuvântul câştigător "bluster" a fost ales în urma consultărilor cu mai mulţi lexicografi şi în funcţie de căutările utilizatorilor realizate pe site-ul Dictionary.com pe parcursul întregului an. Fiind un dicţionar exclusiv online, Schwartz consideră că aceste date dezvăluie întrucâtva ceea ce i-a interesat sau preocupat pe oameni (în Statele Unite, n.r.), în anul 2012.

În 2011, cuvântul anului în SUA a fost "tergiversate" ("a amâna", "a temporiza").

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici