Abonamentele şi biletele pentru Festivalul "George Enescu", puse în vânzare în ianuarie-februarie

Abonamentele şi biletele individuale pentru ediţia din 2015 a Festivalului Internaţional "George Enescu", care se va desfăşura între 30 august şi 20 septembrie, în Bucureşti, vor fi puse în vânzare pe 15 ianuarie, respectiv pe 16 februarie 2015, la ora 10.00, informează organizatorul, Artexim.

Urmărește
588 afișări
Imaginea articolului Abonamentele şi biletele pentru Festivalul "George Enescu", puse în vânzare în ianuarie-februarie

Abonamentele şi biletele pentru Festivalul "George Enescu", puse în vânzare în ianuarie-februarie

Astfel, abonamentul tip A - valabil pentru toate concertele din seria "Mari orchestre ale lumii", de la Sala Palatului - va costa la categoria I 2.200 de lei, la categoria a II-a - 1.700 de lei, la categoria a III-a - 1.300 de lei şi la categoria a IV-a - 1.000 de lei, în timp ce abonamentele tip A1 şi tip A2 - valabile pentru câte 11 concerte din seria "Mari Orchestre ale lumii", de la Sala Mare a Palatului, în combinaţii diferite - au următoarele preţuri: I - 1.250 de lei, II - 1.000 de lei, III - 750 de lei, IV - 550 de lei.

De asemenea, abonamentul tip B - valabil pentru toate spectacolele din seria "Concerte şi recitaluri camerale", de la Ateneul Român - va costa la categoria I 2.000 de lei, la categoria a II-a - 1.600 de lei, iar abonamentul tip C - valabil pentru toate concertele din seria "By Midnight", de la Ateneul Român - va fi la categoria I de 900 de lei şi la categoria a II-a de 700 de lei.

Abonamentul tip D - valabil pentru toate spectacolele din seria "Concertele de dimineaţă", de la Ateneul Român şi Sala Mică a Palatului - va avea preţul de 200 de lei (categoria I) şi de 170 de lei (categoria a II-a).

Ediţia din 2015 a festivalului păstrează categoriile de reduceri pentru pensionari, elevi şi studenţi, pentru aceştia, preţurile abonamentelor variind între 750 de lei şi 350 de lei.

Biletele individuale pentru Festivalul Enescu 2015 vor fi puse în vânzare pe 16 februarie 2015, la ora 10.00. Acestea corespund fiecărei serii de concerte din festival, astfel: "Mari Orchestre (Sala Mare a Palatului) - 160 de lei (I), 130 de lei (II), 100 de lei (III), 70 de lei (IV); "Recitaluri şi concerte camerale (Ateneul Român) - 160 de lei (I), 130 de lei (II); "By Midnight" (Ateneul Român) -160 de lei (I), 130 de lei (II); "Concertele de dimineaţă" (Ateneul Român, Sala Mică a Palatului) - 50 de lei (I), 40 de lei (II).

Festivalul George Enescu continuă să se situeze în linia marilor evenimente artistice internaţionale, artiştii şi orchestrele invitate la ediţia din 2015 aflându-se în topul invitaţilor şi în cadrul altor evenimente de muzică clasică internaţionale. Organizatorii informează că preţurile biletelor sunt "printre cele mai avantajoase din lume pentru un eveniment de o asemenea anvergură artistică. Prin comparaţie, biletele la Festivalul de la Lucerna variază între 40 şi 200 de euro pentru un spectacol, în timp ce la BBC Proms, preţurile pot ajunge la 100 - 150 de lire sterline".

Unul dintre cele mai importante evenimente culturale internaţionale organizate de România, Festivalul Internaţional "George Enescu" aduce în medie 20.000 de turişti străini la Bucureşti şi are o acoperire mediatică ce variază de la televiziuni cu renume - CNN, Euronews, BBC - la cotidiene străine, publicaţii de specialitate (The Guardian, Gramophone) şi mass-media de top în plan naţional.

Putând fi considerat un adevărat brand cultural de ţară, festivalul duce mai departe valorile în care credea George Enescu: creativitate, generozitate şi implicare. Festivalul este conectat la noile tehnologii - transmisii live internaţionale, site modern şi actualizat în timp real, www.festivalenescu.ro, şi are o acoperire social media care include o pagină de Facebook, cu peste 34.000 de fani în acest moment, https://www.facebook.com/enescu.festival, precum şi un nou cont de Instagram, http://instagram.com/enescu_festival.

Odată cu ediţia din 2013, festivalul s-a extins şi în sfera spaţiului public, printr-un concept unic care presupune expunerea de lucrări de artă outdoor inspirate de valorile lui George Enescu şi îşi asumă responsabilitatea generării unei schimbări în societate prin actul de creaţie - Bucureştiul creativ.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici