Prima pagină » Cultură-Media » „Las Fierbinţi”, din nou lider de audienţă la Pro TV

„Las Fierbinţi”, din nou lider de audienţă la Pro TV

Cel de-al şaptelea episod al serialului "Las Fierbinţi" a avut, joi seară, audienţe de invidiat, clasându-se pe primul loc în topul preferinţelor românilor, informează Pro TV.

De la o săptămână la alta, serialul „Las Fierbinţi” de la Pro TV îşi confirmă poziţia de lider de audienţă în serile de joi. Cel de-al şaptelea episod al serialului a adus Pro TV audienţe de invidiat, clasându-se pe primul loc în topul preferinţelor românilor, cu un vârf de audienţă pe publicul său ţintă de 14 puncte de rating şi 30,5% cotă de piaţă, atins la 21.16, atunci când peste 2,6 milioane de românii urmăreau aventurile celor mai spumoase personaje.

„Las Fierbinţi” a fost lider detaşat de audienţă în intervalul de difuzare, 20.31 – 21.31, pe toate categoriile de public.

10,8 puncte de rating şi 24,3% cotă de piaţă a obţinut Pro TV, în medie, pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, în timp ce Antena 1 aduna 7,8 puncte de rating şi 17,5 procente din cota de piaţă.

Şi pe publicul din mediul urban Pro TV a condus detaşat, cu o medie de 9,1 puncte de rating şi 18% cotă de piaţă, faţă de Antena 1, care avea 6,8 puncte de rating şi 13,5% cotă de piaţă.

La nivelul întregii populaţii a ţării, Pro TV a fost tot pe primul loc în topul audienţelor, cu o medie de 10,5 puncte de rating şi 20,5% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 obţinea 7 puncte de rating şi 13,8% cotă de piaţă.