Aleph News – Ziua unu: Cum să nu te surprindă surprizele. Care e următorul pas?

  • O oră de sărbătoare, o nouă zi de muncă
  • Cum să nu te surprindă surprizele
  • Noi cifre şi comentarii
  • Care e următorul pas?
Urmărește
3719 afișări

La Aleph News, fiecare minut e la fel de important. După emoţia primei ştiri, a primei ore, fiecare şi-a reluat locul în echipă. Programele curg. A mai trecut o zi.

Chiar dacă suntem la început, regulile sunt stabilite şi procedurile repetate: orice clipă poate aduce un breaking news. La fel ca la pompieri, în secunda în care sună alarma, fiecare ştie ce are de făcut. Fără ezitări. La ştiri, singura rutină e că neaşteptatul te pândeşte permanent.

Magda Gheorghiţă, coordonator desk: ”Breaking news-ul poate lua pe oricine prin surprindere, mai puţin pe noi. (...) Când nu e un tsunami, esta talentul fiecăruia dintre noi de a identifica informaţia care ţi-ar putea schimba viaţa.”

Au apărut şi noi cifre de audienţă: 224.000 reach live pe site-uri (150.000 Mediafax, 13.000 Business, 58.000 Ziarul financiar, 28.000 pe Alephnews). Pe Facebook, reach-ul pe live a crescut la 269.000 utilizatori iar prin news stories sunt 15.000 vizualizări. Instagram adaugă un reach de 30.000, iar influencerii 850.000.

Comentariile online continuă să sosească. Dincolo de felicitări, încurajări şi câteva comentarii mai răutăcioase, mulţi smarţi au remarcat noutatea demersului, tonul apropiat al comunicării şi look-ul luminos, aerisit al Aleph News. ”Am urmărit şi eu primele zile ale @alephnews (...) Este un format distinctiv iar exprimarea prezentatorilor este directă, fără blablauri inutile.”

Şi acum, ce urmează? Bogdan Hofbauer, şeful canalului, zâmbeşte: ”Ieri a fost naşterea. Toată atenţia e spre mamă, apoi spre bebeluş. Eu, ca bărbat, îl văd sănătos şi ştiu că are un potenţial enorm. De azi însă devin tătic. Singura grijă e cum îl vom creşte frumos”.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici