Alexandru Sassu: TVR a fost folosită ca argument în discursul politic din campanie

TVR a reuşit să reducă din deficitul financiar, dar încheie anul cu o pierdere mai mare de 9 milioane de euro, spune Alexandru Sassu, preşedintele-director general al SRTv, într-un interviu acordat MEDIAFAX, el precizând şi faptul că TVR nu serveşte interesele nimănui, încercând să fie echidistantă.

Urmărește
1 afișare
Imaginea articolului Alexandru Sassu: TVR a fost folosită ca argument în discursul politic din campanie

Alexandru Sassu: TVR a fost folosită ca argument în discursul politic din campanie

Principalele probleme cu care s-a confruntat Alexandru Sassu, de la preluarea funcţiei, au fost de natură bugetară şi nu "intervenţii oculte, telefoane". Totuşi, Sassu subliniază că a existat, în perioada ultimelor campanii, presiunea acuzaţiilor publice că SRTv nu ar fi acordat suficient spaţiu, PD dând în jucatată postul public. Pe de altă parte, potrivit lui Sassu, preşedintele Băsescu a fost prezent la TVR 112 minute, dintr-un total de 679 de minute alocate campaniei pentru referendum.

În ceea ce priveşte cazul Remeş-Mureşan, şeful Televiziunii Publice spune că nu a dat sancţiuni, considerând că a fost vorba de un moment "fără precedent", care a generat reacţii "polarizate" nu numai în interiorul TVR, ci şi în toată societatea românească.

Alexandru Sassu spune că, în momentul de faţă, se continuă procesul de restructurare în TVR, astfel încât să se vadă "cine nu munceşte sau cine e depăşit profesional". De asemenea, Sassu spune că TVR a investit aproape zece milioane de euro, pentru anul viitor, în filme, desene animate şi în documentare. Printre proiectele SRTv pe 2008, Alexandru Sassu menţionează revenirea Festivalului "Cerbul de Aur", la Braşov, într-o formă "mult mai spectaculoasă".

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici