Amazon a lansat un serviciu profesionist de mesagerie electronică

Amazon a anunţat, miercuri, lansarea unui serviciu de mesagerie electronică şi a unui calendar electronic pentru companii, prin care retailerul online va intra în concurenţă cu Microsoft şi Google.

Urmărește
118 afișări
Imaginea articolului Amazon a lansat un serviciu profesionist de mesagerie electronică

Amazon a lansat un serviciu profesionist de mesagerie electronică (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Noul serviciu, WorkMail, va permite utilizatorilor săi să trimită e-mailuri şi să organizeze o agendă comună de sarcini, folosind programele obişnuite de administrare a mesageriei electronice (client de e-mail), a anunţat Amazon, într-un comunicat.

Noul serviciu va putea fi utilizat folosindu-se programe precum Microsoft Outlook şi aplicaţiile de e-mail din sistemele de operare Android (Google) şi iOS (Apple), a mai spus grupul Amazon.

Fiecare utilizator va trebui să plătească 4 dolari pe lună pentru a avea acces la acest serviciu, care va oferi un spaţiu de stocare de 50 GB.

WorkMail reprezintă o nouă etapă de diversificare a serviciilor oferite de Amazon.

Lansat ca o simplă librărie online, retailerul Amazon şi-a dezvoltat foarte mult activitatea în ultimii ani, lărgindu-şi gama de produse pe care le vinde şi dezvoltându-se în sectoare diferite.

Amazon a devenit astfel un actor important în sectorul informaticii dematerializate (cloud) şi închiriază pentru multe alte servicii centrele de date ale diviziei sale AWS.

Pe de altă parte, Jeff Bezos, fondatorul şi directorul executiv al Amazon, a anunţat, în august 2013, că va cumpăra în nume personal, pentru o sumă de 250 de milioane de dolari, cotidianul The Washington Post.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici