Festivalul Internaţional de Creativitate Cannes Lions sărbătoreşte cele mai luminate minţi din industria publicităţii, încă din 1954. Peste 8.000 de delegaţi din 90 de ţări participă la festivalul de 7 zile, potrivit huffingtonpost.com. Anul acesta au fost înscrise în competiţie peste 24.000 de lucrări
Agenţia de publicitate McCann Erickson România a câştigat, luni seară, două Grand Prix-uri la Cannes, pentru campania „Noul Rom”. McCann a devenit astfel prima agenţie din România care câştigă Grand Prix la Cannes.
Pentru a înţelege mai bine ce fel de spoturi au şanse de câştig la un astfel de festival de publicitate va prezentăm spoturile care au câştigat Grand Prix în ultimii zece ani:
2011: „Noul Rom”
2010: Old Spice
2009: Philips
2008: Cadbury
2007: Dove
2006: Guinness
2005: Honda
2004: Sony PlayStation
2003: IKEA
2002: Nike
2001: Fox
2000: Budweiser