Ana Morodan – ,,Contesă digitală”, influencer şi antreprenor – la ,,Ochii pe mine”: ,,Cred că în business poate fi rezolvat orice.Totul este negociabil! ”/ ,,Să înveţi să te iubeşti pe tine este cel mai greu lucru de pe lume posibil”

  • Ana Morodan, despre celebritate: ,,Nu m-a schimbat deloc. M-a făcut să văd că ea în sine este zgomot şi praf”
  • Ana Morodan, despre perioada în care a fost avocat: ,,În avocatură este viaţa reală, acolo te joci cu vieţile oamenilor, cu munca de-o viaţă, acolo nu o poţi întoarce”
  • Ana Morodan: ,,Cred că rampa mea de lansare s-a construit prin munca mea şi prin felul în care îmi văd şi îmi gândesc business-urile”
  • Ana Morodan: ,,Nu mă interesesează cum te îmbraci, atâta timp cât ai un caracter mişto.”
Urmărește
1776 afișări
Imaginea articolului Ana Morodan – ,,Contesă digitală”, influencer şi antreprenor – la ,,Ochii pe mine”: ,,Cred că în business poate fi rezolvat orice.Totul este negociabil! ”/ ,,Să înveţi să te iubeşti pe tine este cel mai greu lucru de pe lume posibil”

Sursa foto: emisiunea ,,Ochii pe mine”

Ana Morodan – invitata lui Vlad Craioveanu în emisiunea ,,Ochii pe mine!” – a lăsat roba de avocat pentru a-şi crea un adevărat brand în mediul online. Nimeni nu-i dădea vreo şansă când a venit din Arad în Bucureşti cu 200 de RON în buzunar. Astăzi a ajuns ,,Contesa digitală!”

Pentru cei mai mulţi este îndrăzneaţă, carismatică şi inspiraţională. Pentru alţii este interesantă, curajoasă şi controversată. Cert este că Ana Morodan nu trece niciodată neobservată. Este influencer, dar şi antreprenor, fiind implicată în diverse business-uri pe care le gestionează cu succes.

Ana Morodan, despre celebritate şi compromisuri

Ana Morodan vorbeşte despre celebritate şi compromisuri, într-o lume – cu precădere, cea virtuală – în care fiecare încearcă să pară ceea ce nu este.

,,Celebritatea nu m-a schimbat deloc decât că m-a făcut să văd că este zgomot şi praf ea în sine. (…) Tipologia mea psihologică este principiul salvatorului. Mai fac compromisuri de dragul celebrităţii.”

Ana Morodan: ,,Cred că ar fi foarte trist să nu mă am pe mine”

Ana Morodan îţi spune care a fost pentru ea cel mai greu lucru din lume. Important este că a conştientizat la momentul potrivit să se iubească şi să se aprecieze.

,,Cred că este foarte important ca în primul rând să te ai pe tine. Ştii treaba asta cu iubirea de sine pare aşa un clişeu nenorocit. Până mi-am dat că să înveţi să te iubeşti pe tine este al naibii cel mai greu lucru de pe lume posibil.”

Ana Morodan: ,,Cred că sunt un om rar. Când eşti un om rar te face de nepreţuit!”

Ana Morodan recunoaşte că îi plac lucrurile scumpe. Că bea din pahare de cristal şi că este
servită de asistenta ei, întotdeauna pe o tavă din argint. Nu se consideră însă o excentrică. Dimpotrivă. Consideră că este stilul de viaţă care o împlineşte, o completează şi îi dezvăluie cel mai bine personalitatea.

,,Avem nişte colegi noi în echipă care au venit la birou şi sunt aşa fermecaţi: mama, dar voi chiar aşa trăiţi aici? Noi am crezut că faceţi chestiile astea pentru Instagram…Şi eu eram pe genul: cine ar face ceva fake pentru Instagram?! Nu noi! Şi am început dezbaterea cu colegul meu şi i-am zis: Clau, de ce oamenii din jurul nostru zic că eu sunt o excentrică?

La care Clau îmi zice: Băi, tu cobori dimineaţă în nişte cizme pline de strasuri şi îţi pui apă într-un cristal de Bacara, după care urli că asistenta nu ţi-a adus pe tava de argint, aia care este pentru o singură persoană, nu pentru trei… Eu nu cred despre mine că sunt un om excentric. Cred că sunt un om rar. Când eşti un om rar te face de nepreţuit.”

Ana Morodan: ,,Mi-au zis: tu eşti un personaj fără să-ţi dai seama!”

Dacă eşti curios să afli cum şi-a căpătat Ana Morodan tilul de ,,Contesă Digitală”, invitata lui Vlad Craioveanu îţi spune care a fost cursul aventurii.

,,Când am venit venit în Bucureşti, m-am dus la o agenţie de branding cu care lucrez şi astăzi. Mi-au zis: măi, nu avem ce marcă personală să-ţi facem, adică nu avem ce personaj să-ţi inventăm, pentru că personajul eşti tu. Tu eşti un personaj fără să-ţi dai seama! Şi la poreclă a văzut contesă (…) Mi-au zis: clar, rămâi contesă, doar că o să-ţi spunem că eşti o contesă digitală. Că, na, atunci aveam business-uri pe internet, cum am majoritatea şi acum. De asta mă numesc antreprenor online.”

A.Morodan, despre perioada când era avocat: ,,Eram un drac rău!”

Vă vine sau nu să credeţi, glamouroasa Ana Morodan a fost mai bine de un an avocat specializat pe divorţuri. Cât de greu a fost şi de a schimbat macazul, aflăm chiar de la ea!

,,Când eşti stagiar nu prea poţi să refuzi şi te repartizează şi la oameni care nu ar trebui apăraţi. Dar, da, au fost cazuri care nu erau de mine. Unu, pentru că nu credeam că sunt în stare să rezolv problema respectivă, pentru că simţeam că mă vor traumatiza în asemenea hal, încât nu o să pot să fac faţă eu după aia dacă l-aş pierde.

Eu cred că în business poate fi rezolvat orice. Totul este negociabil, totul este rezolvabil. Nu-ţi mai spun de internet unde fac nişte poze şi câştig bani, ceea ce mi se pare comic, superb şi hilar aproape. În avocatură este viaţa reală, acolo te joci cu vieţile oamenilor, cu munca de-o viaţă, acolo nu o poţi întoarce. Şi dacă ai dat-o de gard, ai dat-o cu viaţa unor oameni.”

Ana Morodan: ,,Cred că rampa mea de lansare s-a construit prin munca mea”

Invitata lui Vlad Craioveanu mărturiseşte însă că, în spatele brandului construit în ani de zile, stau foarte multe muncă, inspiraţie şi dorinţa de a crea mereu ceva cu totul altfel.

,,Eu am fost primul blogger de stil personal din România, asta doar pentru că mi-am dat seama că în România nu există niciunul. Cred că rampa mea de lansare s-a construit prin munca mea şi prin felul în care îmi văd şi îmi gândesc business-urile. Adică, eu şi astăzi, dacă primesc o propunere pentru un proiect, unde în mod normal sunt remunerată cu jumate la sută din fee-ul meu, dar cred că proiectul ăla mă creşte un pic mai sus ca marcă personală, adică pune o  cărămidă la marca mea persoană, îl iau. Majoritatea oamenilor care vin la mine la consultanţă sunt pe principiul: ok, eu de ce nu câştig 10.000 de euro pe lună ca tine? Păi, pentru că eşti mică şi n-ai muncit ca mine. Prima mea campanie a fost plătită cu 20 de euro.”

Ana Morodan: ,,Am o deviză de birou şi o deviză de viaţă!”

,,Contesa digitală” îţi spune care sunt lucrurile care au ajutat-o în viaţă şi cât de important este pentru ea cuvântul dat, indiferent de circumstanţe.

,,Un lucru care m-a ajutat foarte mult în viaţă este faptul că sunt înzestrată cu o oareşcare carismă. Asta m-a ajutat foarte mult! Şi, eu am o deviză de birou şi o deviză de viaţă care şi astea m-au ajutat. La birou, noi facem lucrurile să se întâmple!

Nu contează că am fost la o petrecere, nu conteză că avem o problemă din dragoste, când trebuie să facem treaba ne ridicăm în genunchi şi din genunchi în picioare. Nu contează, eu fac treaba!“, conchide Ana Morodan. 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici