Aproape 2.500.000 de telespectatori au urmărit, duminică, "România, te iubesc! "

Emisiunea "România, te iubesc!" a fost lider de audienţă duminică, iar în minutul de aur, 18.58, programul a fost urmărit de aproape 2.500.000 de telespectatori de la nivelul întregii populaţii a României.

Urmărește
218 afișări
Imaginea articolului Aproape 2.500.000 de telespectatori au urmărit, duminică, "România, te iubesc! "

Aproape 2.500.000 de telespectatori au urmărit, duminică, "România, te iubesc! "

În intervalul 18.01 - 18.59, atunci când a fost difuzată emisiunea, Pro TV a fost lider absolut de audienţă, atât pe publicul comercial - din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani -, cât şi pe publicul din mediul urban.

Astfel, pe publicul comercial din mediul urban, Pro TV a înregistrat, în medie, 5,5 puncte de rating şi 17,1% din cota de piaţă, spre deosebire de Antena 1, clasată abia pe locul al patrulea, care avea 2,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de doar 7,2 procente.

Pe publicul din mediul urban Pro TV a deţinut supremaţia şi a obţinut, în medie, 5,5 puncte de rating, însemnând 13,3 procente din cota de piaţă, iar Antena 1, clasată pe locul al patrulea, a avut 2,6 puncte de rating şi 6,4% cotă de piaţă.

În ediţia de duminică, manechinul Diana Dondoe a vorbit despre meseria la care visează milioane de tinere şi despre viaţa ei din spatele reflectoarelor. Corespondentul Ştirilor Pro TV Paula Herlo a convins-o să povestească telespectatorilor Pro TV care sunt adevăratele riscuri ale meseriei de manechin, despre pasiunile ei şi, mai ales, despre viaţa pe care o duce la Paris.

În aceeaşi ediţie a emisiunii, Anca Nastasi a atras atenţia asupra faptului că românii mănâncă nu doar prost, ci şi scump, în ciuda faptului că a fost un an agricol bogat. Acum pe tarabe stau din nou la loc de cinste ceapa din Egipt, ardeii din Olanda şi Turcia şi merele din toate colţurile Europei, numai din România nu. În timp ce la casa de marcat românul îşi lasă jumătate din venitul lunar pe mâncare scumpă, din import, ţăranul autohton a vândut în pierdere. Pare un paradox, dar în România abundenţa nu face decât să chinuie ţăranii, care aruncă mare parte din producţie, fiindcă nu pot să o vândă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici