- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (04.11.2010, 08:31)
- , ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
ARBOmedia a lansat ARBOtv şi va vinde publicitatea pentru 13 televiziuni locale
Compania ARBOmedia a lansat, miercuri seară, ARBOtv, un serviciu de vânzare a spaţiului de publicitate pentru 13 televiziuni locale independente, din 14 judeţe.
Urmărește
157 afișări
ARBOmedia a lansat ARBOtv şi va vinde publicitatea pentru 13 televiziuni locale (Imagine: Arhiva Mediafax Foto)
Serviciul ARBOtv a fost lansat într-un eveniment organizat la Bucureşti, la care au participat Thomas Landolt, CEO ARBOmedia AG, Alin Alecu, Deputy General Manager, reprezentanţi ai televiziunilor locale, ai agenţiilor de publicitate şi ai clienţilor de publicitate.
ARBOtv va vinde spaţiul publicitar pentru 13 televiziuni locale: TV Galaţi Brăila, Argeş TV, Prahova TV, Artpress TV Dâmboviţa, 1TV Neamţ, Eveniment TV Sibiu, Ştii TV Târgu Mureş, Bucovina TV Suceava, Tele M Botoşani, CTV Constanţa, Nord Vest TV Satu Mare, Tele M Iaşi şi HD TV Hunedoara.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Știi cum procedezi duminică, pe 24. Te duci la vot și cauți Trump pe buletin. Cu Nicu și Marcel rămâne cum am stabilit
-
„Gladiator II” sub lupa istoricilor: Ficţiune spectaculoasă sau adevăr denaturat?
-
Ion Cristoiu: Stalingrad: Românii dădeau cu ciocanul în tancurile ruseşti ca să le oprească!
-
Istoria alegerilor prezidenţiale din România: de la căderea comunismului la democraţia europeană
Aceste staţii de televiziune vor fi reprezentate exclusiv de ARBOtv pe o perioadă de trei ani, cu posibilitatea prelungirii ulterioare a contractelor.
"Acum lansăm proiectul. Am realizat masa critică de staţii. Ne propunem ca, până la sfârşitul lunii martie 2011, să avem cam 25 de staţii, însemnând o acoperire de aproape 60% din teritoriul României, urmând ca la mijlocul verii să aducem cifra, care probabil va fi şi finală, undeva în jurul a 35 de staţii. Mi-e greu să cred că vom acoperi chiar toată ţara, pentru că sunt judeţe unde nici interesul publicitarilor nu e foarte crescut", a declarat pentru MEDIAFAX Alin Alecu.
El a precizat că ARBOmedia a pornit la realizarea acestui proiect de la televiziunile pe care le ştia deja, care au audienţe şi grile de programe bune. "Sunt staţii independente. Primii la care ne-am dus au fost, evident, companii cu care noi avem deja contracte pe partea de print şi, respectiv, de radio şi bineînţeles staţii cu care noi am avut de-a lungul anilor diverse contacte, diverse comenzi de publicitate, cărora în momentul în care le-am propus acest proiect au acceptat. Avem şi staţii cu care suntem încă în discuţii. Ne dorim să acoperim oraşele mari", a afirmat Alin Alecu.
"Estimăm că în primul an al proiectului vom face vânzări de un milion de euro", a mai spus Alin Alecu, precizând că ARBOmedia va lucra cu televiziunile locale pe care le reprezintă pe bază de "comision", care se discută de la caz la caz. "Noi vom vinde pentru fiecare staţie de sine stătător. Ei îşi vor încasa exact banii pe comenzile pe care le vor avea. Vor fi staţii mai puternice în oraşe mai puternice, staţii mai slabe în oraşe mai slabe. Aceşti bani nu se vor împărţi între staţii într-un algoritm", a spus Alin Alecu.
În ceea ce priveşte problemele cu care ARBOmedia se confruntă în privinţa staţiilor locale de televiziune, Alin Alecu a vorbit despre lipsa datelor de audienţă. "În prezent, fiecare staţie ne pune la dispoziţie studiile proprii pe care le are referitoare la audienţa lor în oraşul/ judeţul respectiv, studii făcute, de regulă, fie cu ocazia alegerilor locale sau naţionale de către partidele politice, fie studii pe care chiar ei le-au comandat unor institute de cercetare, de regulă, locale. În fiecare contract pe care l-am semnat există o prevedere prin care staţiile TV se obligă să participe alături de noi la realizarea unui studiu, de genul celui pe care-l face ARMA (Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor, n.r.), de genul celor pe care-l fac cei de la radiouri şi presă scrisă", a explicat Alin Alecu.
Totodată, Alin Alecu a spus că ARBOtv este "prioritate zero" pentru ARBOmedia, care doreşte prin lansarea acestui serviciu să-şi consolideze tot business-ul. În acest context, Alin Alecu a spus că scopul ARBOmedia este de a deveni "one stop shop pentru presa locală". "Vom oferi agenţiilor şi clienţilor posibilitatea ca, indiferent de tipul de media pe plan local pe care şi-l doresc, să-l găsească la ARBOmedia. Vor găsi la noi print local, radio local şi acum TV local. Împreună cu colegii noştri de la ARBOinteractive, care sunt pe partea de online, vom reuşi să acoperim toate domeniile, mai puţin outdoor-ul, dar ne gândim şi la asta", a explicat Alin Alecu.
ARBOmedia a fost înfiinţată în România în anul 1995, ca filială a ARBOmedia AG, Germania. Compania este specializată în comercializarea spaţiului publicitar pentru mai multe tipuri de media: presă naţională şi locală, radio, internet, out-of-home, media ambientale. Din septembrie 2008, ARBOmedia a devenit parte a Goldbach Media Group, Elveţia, lider în marketingul mediilor electronice, interactive şi mobile.
În noiembrie 2009, ARBOmedia a lansat ARBOradio, un serviciu de vânzare a spaţiului de publicitate pentru posturile de radio locale independente.
Citește pe alephnews.ro: Donald Tusk, premierul Poloniei, avertizează că amenințarea unui Al Treilea Război Mondial este „serioasă și reală”
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Intră România în Schengen din ianuarie? Momentul decisiv ar putea fi reprezentat de discuția de la Budapesta
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Bahmu și-a scos asul din mânecă! Vești crunte pentru Honorius. Ce le-a cerut judecătorilor, în cazul în care fiii ei nu vor să părăsească vila lui Prigoană
CANCAN.RO
Cod roșu de viscol și ninsori abundente în România, emis de meteorologii de la Severe Weather Alert
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe