Arina Ureche (BRAT): În ultimii 10 ani, timpul petrecut de românii din oraşe pe internet s-a dublat

Timpul petrecut de românii din oraşe pe internet s-a dublat în ultimii 10 ani, a declarat, pentru MEDIAFAX, Arina Ureche, directorul general al BRAT, precizând că tendinţele din domeniul online vor fi prezentate la Ziua Cercetării Media, care va fi organizată pe 26 martie, la Bucureşti.

Urmărește
313 afișări
Imaginea articolului Arina Ureche (BRAT): În ultimii 10 ani, timpul petrecut de românii din oraşe pe internet s-a dublat

Arina Ureche (BRAT): În ultimii 10 ani, timpul petrecut de românii din oraşe pe internet s-a dublat (Imagine: Ana Poenariu/Mediafax Foto)

"Importanţa produselor media online este în creştere în România. Din măsurătorile BRAT, reiese că un utilizator de la oraş petrece patru ore zilnic pe internet. Aceasta înseamnă că, în spaţiul urban, în ultimii 10 ani, timpul petrecut de români pe internet s-a dublat. De aceea este vital pentru jucătorii din industria media din România să înţeleagă tendinţele din domeniu, atât în ţară, cât şi în străinătate, iar Ziua Cercetării Media organizată de BRAT oferă această oportunitate participanţilor", spune Arina Ureche.

Unii dintre cei mai experimentaţi practicieni în mediul online din ţară şi din străinătate vor participa la ediţia a doua a Zilei Cercetării Media, care va fi organizată de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) pe 26 martie, de la ora 15.30, la Hotel Intercontinental din Bucureşti, Sala Fortuna, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Tema evenimentului organizat de BRAT va fi "Tendinţe în online: audienţă, modele de afaceri, conţinut".

Trei dintre cei mai experimentaţi practicieni din Europa, printre care şi fostul director de marketing al prestigiosului cotidian The Observer, vor veni la Bucureşti să vorbească despre tendinţele viitorului în mediul online, la Ziua Cercetării Media.

Tendinţele mediului virtual, modele de afaceri de succes, măsurarea performanţelor produselor media şi a eficacităţii campaniilor din online, soluţii concrete de eficientizare a planificării media, evaluarea postcampanie, valoarea investiţiilor în online sunt doar câteva dintre temele care vor fi dezbătute pe 26 martie, în cadrul ediţiei din acest an a Zilei Cercetării Media, de experimentaţi practicieni din străinătate şi din România.

Evenimentul marchează o premieră pe piaţa românească. Este pentru prima dată când BRAT va face publică o radiografie a online-ului românesc, aşa cum a crescut în ultimii şapte ani, prin intermediul Studiului de Audienţă şi Trafic Internet (SATI), singurul instrument recunoscut de industria media pentru măsurarea şi evaluarea performanţelor în mediul virtual. Este, de asemenea, pentru prima dată când direcţiile din online-ul românesc vor fi puse faţă în faţă cu modele de dezvoltare din online-ul european.

Ce înseamnă să revoluţionezi în online? - Răspunsul va veni de la Elias Gagas, Managing Director al Tailwind EMEA, companie inovatoare care oferă industriei de media şi de publicitate soluţii integrate de utilizare a tehnologiilor digitale pentru dezvoltarea rapidă a afacerilor.

Despre monitorizarea conflictelor în vânzarea pe mai multe canale, dar şi despre factorii-cheie pentru succes în online va vorbi Gilles Guillou, Chief Revenue Officer pentru La Place Media, primul Premium Adexchange din Franţa. Gillou va pleda şi pentru "un parteneriat al editorilor" ca forţă de necontestat pentru viitorul media online.

Cu o experienţă de cercetare în media de 35 de ani, fost Marketing Director al prestigiosului cotidian The Observer, în prezent Global Director al Kantar Media, Jennie Beck se va alătura dezbaterii pentru a vorbi despre tendinţele de măsurare în online la nivel internaţional.

În cadrul Zilei Cercetării Media, Arina Ureche, directorul general al BRAT, va prezenta în premieră tendinţele din online-ul românesc din ultimii şapte ani.

În al doilea panel din cadrul evenimentului, Orlando Nicoară, directorul general al Mediafax Group, şi Dragoş Stanca, Managing Partner al Think Digital, vor vorbi despre provocările şi oportunităţile financiare şi de conţinut ale mediului online.

Programul detaliat al evenimentului, poate fi consultat pe site-ul BRAT.

BRAT este organizaţia industriei de media din România care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) şi monitorizează investiţiile în publicitate (presă scrisă, online, radio şi outdoor).

Măsurătorile şi monitorizările BRAT sunt independente şi transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanţă cu normele internaţionale.

BRAT pune la dispozitia pieţei de media şi de publicitate indicatorii de performanţă obţinuţi în urma auditului şi a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur şi credibil pentru decizii strategice care implică industria media.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici