Prima pagină » Cultură-Media » ARMA şi-a ales conducerea: Lucia Antal, realeasă preşedinte al asociaţiei

ARMA şi-a ales conducerea: Lucia Antal, realeasă preşedinte al asociaţiei

Asociaţia Română de Măsurare a Audienţelor (ARMA) a organizat recent alegeri pentru Consiliul Director şi pentru preşedintele asociaţiei, funcţie în care a fost realeasă Lucia Antal.
ARMA şi-a ales conducerea: Lucia Antal, realeasă preşedinte al asociaţiei

În cadrul Adunării Generale din 20 noiembrie, membrii ARMA au ales-o preşedinte al asociaţiei pe Lucia Antal (reprezentanta Pro TV SA), potrivit unui comunicat publicat pe site-ul asociaţiei.

Totodată, în Consiliul Director au fost aleşi: din partea clienţilor de publicitate (Bogdan Bucurei – UPC România, Giulia Burlui – Coca-Cola, Dana Bursuc – Telekom, Corina Savin – Unilever); agenţiilor de media/publicitate (Nicu Laiţă – Omnicom Media Group, Alexandra Olteanu – Initiative, Oana Pădure – Mediaedge:cia); staţiilor de televiziune de drept (în ordinea cotei de piaţă, fără a exista limitări cu privire la cota de piaţă şi care nu fac parte din acelaşi grup media (Antena 1 – Cristina Morar, Kanal D – Iosif Kalauz, România TV – Solange Albu, TVR 1 – Bogdan Cernusca) şi prin vot – Rareş Aniţa (B1 TV).

Mandatul acestora va fi de trei ani.

ARMA este o organizaţie a industriei de media şi publicitate care numără peste 90 de membri, staţii TV, agenţii de media şi publicitate şi clienţi de publicitate. Asociaţia are drept arie de activitate cercetarea audienţelor mediilor de comunicare video şi operează sistemul de măsurare a audienţelor TV din România. ARMA este o organizaţie recunoscută la nivel internaţional, fiind membră a European Media Research Organisations (EMRO) şi a International Joint Industry Committees Association (I-JIC). Preşedintele ARMA este membru al Consiliului Director al I-JIC.