Asociaţia pentru Promovarea Filmului Românesc organizează un concurs pentru realizarea afişului celei de-a 13-a ediţii a TIFF

Asociaţia pentru Promovarea Filmului Românesc (APFR) îi invită pe toţi cei care consideră că au idei şi puterea de a le exprima vizual să ofere propria propunere grafică pentru afişul celei de-a 13-a ediţii a Festivalului Internaţional de Film Transilvania (TIFF).

Urmărește
186 afișări
Imaginea articolului Asociaţia pentru Promovarea Filmului Românesc organizează un concurs pentru realizarea afişului celei de-a 13-a ediţii a TIFF

Asociaţia pentru Promovarea Filmului Românesc organizează un concurs pentru realizarea afişului celei de-a 13-a ediţii a TIFF (Imagine: Adrian Paduretu/ Mediafax Foto)

Potrivit unui anunţ publicat pe site-ul festivalului, brandul TIFF a avut, pentru o perioadă de zece ani, o identitate vizuală unitară şi foarte puternică. Lansarea spotului video de promovare a festivalului din fiecare an a devenit un eveniment în sine.

Conceptele dezvoltate pentru fiecare ediţie s-au bazat pe o direcţie clară - parodierea clişeelor de la Hollywood. Ediţia din 2013 a fost însă excepţia de la regulă. Anul trecut, organizatorii l-au invitat pe regizorul Cristi Puiu să-şi expună propriul concept, pe care acesta l-a construit în jurul actriţei Luminiţa Gheorghiu.

Anul acesta, Asociaţia pentru Promovarea Filmului Românesc, organizatorul TIFF, îi invită pe toţi cei care consideră că au idei şi puterea de a le exprima vizual să ofere propria propunere grafică pentru afişul celei de-a 13-a ediţii a festivalului.

APFR precizează că vor fi luate în considerare toate lucrările trimise pe adresa info@tiff.ro până pe 10 martie, ora 24.00.

Fiecare înscriere trebuie să conţină propunerea vizuală, o scurtă prezentare a conceptului şi o scurtă prezentare a autorului/autorilor.

"Ne dorim păstrarea unei identităţi vizuale puternice, la fel ca anii trecuţi, fără să continuăm neapărat direcţia de parodie a clişeelor hollywoodiene", se spune pe site-ul TIFF.

Potrivit organizatorilor festivalului, conceptul poate păstra, într-o formă mai evidentă sau mai subtilă (rămâne la opţiunea creativului), legătura cu "Transilvania" şi toate mărcile culturale ale acestui spaţiu. "Evident, este doar o posibilă direcţie şi nu o condiţie impusă. Dimpotrivă, vom aprecia propuneri curajoase şi originale, ale căror concepte diferă faţă de cele folosite în anii precedenţi. Recomandăm evitarea unor direcţii mult prea bucolice, care să dea imaginea unui festival de film antropologic. Sau a relaţionării TIFF cu clişeul «Transilvania - horror films», TIFF nefiind un festival de filme horror", mai spun organizatorii festivalului.

Aceştia recomandă şi evitarea şabloanelor vizuale, precum pelicula de film, aparat de filmat etc.

Ediţia a 13-a a festivalului va avea loc între 30 mai şi 8 iunie, la Cluj-Napoca.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici