Autorii unor campanii virale controversate vin la ICEEfest

Carlo Cavallone, Executive Creative Director şi Stephanie Newman, Strategy Director, 72andSunny Amsterdam, vor urca pe scena ICEEfest în ziua a 2-a, 7 iunie, pentru o prezentare, informează un comunicat.

Urmărește
1129 afișări
Imaginea articolului Autorii unor campanii virale controversate vin la ICEEfest

Autorii unor campanii virale controversate vin la ICEEfest

De câte ori aţi primit pe mail sau Facebook linkul spre clipul de mai jos – în fapt parte a unei campanii a TNT?

Autorul ei, Geoffrey Hantson, Executive Creative Director al agenţiei Duval Guillaume Modem din Belgia, câştigător a 14 premii la Cannes Lions, va fi şi el prezent la ICEEfest, cu o prezentare în prima zi a evenimentului.

Gideon Amichay, ex Chief Creative Officer Shalmor Avnon Amichay Y&R din Israel, care a lansat campanii constând în formaţii care nu există sau a imaginat închiderea pentru o zi a Internetului în ţara sa, câştigător de 19 ori la Cannes şi de 9 ori laureat al Clio Awards,  va fi şi el prezent la ICEEfest, tot în prima zi.

Numele importante ale industriei de publicitate digitală care vor fi în Bucureşti săptămâna viitoare nu se opresc la atât: printre speakerii şi trainerii ICEEfest mai sunt şi Tom Eslinger, Worldwide Digital Creative Director, Saatchi & Saatchi; Martin Talks, President Digital, Draftfcb, Martin Brooks de la Work Club – agenţia de digital marketing a anului în UK si mulţi alţii.

ICEEfest – prescurtare de la la Interactive Central and Eastern Europe Festival - este noul brand sub care evenimentul lansat local ca RoNewMedia in 2008 a atacat, începând de anul trecut, piaţa marilor evenimente din domeniul tehnologiei şi industriei digitale din regiune.

Festivalul este organizat în parteneriat cu Orange şi cu sprijinul Microsoft - prin Internet Explorer 10 şi Windows 8 – şi se va desfăşura în 6 şi 7 iunie, la Grand Cinema Digiplex din Băneasa Shopping City.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici