Prima pagină » Cultură-Media » ROMÂNII AU TALENT – SEZONUL 2: Peste şase milioane de telespectatori au urmărit a treia ediţie a emisiunii

ROMÂNII AU TALENT – SEZONUL 2: Peste şase milioane de telespectatori au urmărit a treia ediţie a emisiunii

Cea de-a treia ediţie a emisiunii "Românii au talent", difuzată vineri seară, a fost lider incontestabil de audienţă, peste şase milioane de telespectatori la nivelul întregii populaţii urmărind show-ul în minutul de aur, 22:01, informează Pro TV.

Cea de-a treia ediţie a show-ului „Românii au talent” de la Pro TV a adus un nou val de surprize. Românii au reuşit să uimească din nou prin abilităţile nemaipomenite şi să stârnească admiraţia unei ţări întregi.

Pro TV a fost şi de această dată lider incontestabil de audienţă, cifrele obţinute dovedind că în fiecare vineri seara românii îşi urmăresc talentele. Peste 6 milioane de telespectatori la nivelul întregii populaţii au fost cu ochii pe „Românii au talent” în minutul de aur al emisiunii, 22:01, când aceasta a înregistrat 31,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 57,6 procente, în timp ce Antena 1 înregistra 1,6 puncte de rating şi 2,9% cotă de piaţă.

Tot în minutul de aur, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV a înregistrat o cotă de piaţă de 64,7 procente, ceea ce înseamnă că mai mult din jumătatea celor care aveau televizoarele deschide urmăreau emisiunea „Românii au talent”.

Conform Kantar Media, în intervalul 20:30-22:57, la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV a obţinut o audienţă medie de 23,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 51,5 procente, de aproape opt ori mai mult decât Antena 1, care a obţinut 3,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 8,4 procente.

Situaţia a fost aceeaşi şi la nivelul întregului public din mediul urban, unde „Românii au talent” a obţinut o medie de 22,7 puncte de rating şi un share de 43,7%, în timp ce Antena 1 a obţinut o medie de 3,9 puncte de rating şi un share de 7,6%.

La nivelul întregii populaţii, peste patru milioane şi jumătate de telespectatori au fost alături de Pro TV pe toată durata emisiunii „Românii au talent”, aceasta obţinând o audienţă medie de 24,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 46 de procente, în timp ce Antena 1 a obţinut numai 3,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 7,2 procente.