Site-ul www.news.mediafax.biz, câştigător la Internetics 2008 (Galerie Foto)

Publicat: 31 10. 2008, 12:14
Actualizat: 06 11. 2012, 09:06

La categoriile "Site-uri de Promovare Corporate" şi "Site-uri de Promovare social/politic" nu au fost acordate premii, în timp ce categoria "Campanii interactive social/politic" nu a avut nici nominalizaţi, nici câştigători.

Premiul "Best of Show" al categoriei "Publicitate şi Comunicare" a revenit EuroArena (http://www.webstyler.ro/  internetics2008/advergames/euroarena), realizat pentru Coca-Cola România de către Webstyler.

În cadrul Internetics s-au mai acordat şi cinci premii speciale.

Astfel, "Premiu pentru manifestarea online a brandului" a revenit Carlsberg Ski (www.carlsberg-ski.ro), realizat pentru Carlsrom de Activision Marketing, newsletter-ul Ford realizat de Webstyler pentru Romcar a luat "Premiul pentru arhitectura informaţională a unui newsletter", în timp ce Braincap (www.braincap.ro), realizat de Ruxandra Dumitriu pentru Braincap a obţinut "Premiul pentru gândire out of the box".

Pe de altă parte, Tempo Advertising a luat "Premiul pentru folosirea creativă a mediului într-o campanie de e-mail" pentru "Rebranding Tempo Advertising", în timp ce "Premiul pentru scenariu online" a fost obţinut de "Răzbunătorul", realizat pentru Vodafone România de Scala JWT Publicitate, Green Pixel şi Base Production.

Agenţia Anului a fost desemnată Webstyler. Top cinci al agenţiilor la ediţia 2008 a Internetics a avut pe primul loc Webstyler, urmat de Ogilvy, Kinecto, MRM Partners şi iLeo.

Pe de altă parte, Microsoft a acordat două premii speciale în cadrul competiţiei.

Astfel, ZeList (www.zelist.ro), realizat de TreeWorks, a luat "Premiul Microsoft pentru Inovaţie", în timp ce "Premiul Microsoft pentru User Experience" a fost decernat Hippos (www.hippos.ro), realizat pentru Hippos de Webspot.

Webvertiserul Anului au fost desemnate companiile Coca-Cola România şi L’Oréal România.

Lansat în ianuarie 2008, www.news.mediafax.biz cuprinde toate serviciile Mediafax pentru mass-media, fiind în prezent cel mai complex site de informaţie pentru instituţiile de presă din România.

GALERIE FOTO

Acestea au acces la informaţiile difuzate în timp real de redacţia Mediafax – peste 500 de ştiri zilnic din toate domeniile -, precum şi la arhiva Mediafax ce cuprinde peste un milion de ştiri transmise din 1994 până în prezent.

Totodată, www.news.mediafax.biz este primul site pentru mass-media din România prin care utilizatorii au acces la informaţii integrate despre un eveniment, în format text şi audio, la care se adaugă preview-uri ale fotografiilor de la acelaşi eveniment.

În cadrul categoriei "Publishing", site-ul Mediafax Mass-Media News (www.news.mediafax.biz) al agenţiei de presă Mediafax a fost premiat la categoria "Ştiri".

Site-ul a fost realizat de MediaPro Interactiv. În cadrul aceleiaşi categorii au mai fost acordate premii la secţiunile "Artă şi cultură" – Bookblog.ro (www.bookblog.ro), realizat pentru bookblog.ro de Andrei Roşca, "Divertisment şi timp liber" – CinemaRx.ro (www.cinemarx.ro), client şi autor Publimedia, "Lifestyle" – Gustos.ro (www.gustos.ro), client şi autor TreeWorks, şi "Sport" – Gsp.ro (www.gsp.ro), client şi autor Gazeta Online.

La categoriile "Educaţie şi învăţământ" şi "Sănătate" nu au fost aleşi câştigători. Totodată, în cadrul aceleiaşi secţiuni, la categoria "Business" şi "Altele" nu au fost nominalizaţi sau câştigători, în timp ce la categoria "Ştiinţă şi Tehnologie" nu au fost făcute înscrieri.

La categoria "Servicii", câştigători au fost desemnaţi la secţiunile "E-commerce cadouri şi flori" – FunGift.ro (www.fungift.ro), realizat pentru FunGift de Creative-Design.ro, "Servicii financiare" – FinZoom (www.finzoom.ro), client şi autor FinZoom Financial Services, "Servicii altele" – ZeList (www.zelist.ro), client şi autor TreeWorks.

La această categorie, premiul "Best of show" a fost acordat FunGift.ro (www.fungift.ro). În plus, s-a mai decernat şi un premiu special pentru originalitatea proiectului eOk (www.eok.ro), realizat pentru eOk Media de Brainient.

La categoria "Servicii", secţiunile "E-commerce IT & C" şi "E-commerce altele" nu au avut câştigători.

Citeşte mai multe despre competiţia Internetics 2008.