Bear Grylls se întoarce pe Discovery Channel în noua serie "Bear Grylls: Ultimate Survivors"

Bear Grylls, expertul în supravieţuire devenit un adevărat fenomen mondial, se întoarce pe Discovery Channel într-o nouă producţie - "Bear Grylls: Ultimate Survivors" -, care va fi difuzată la nivel internaţional.

Urmărește
854 afișări
Imaginea articolului Bear Grylls se întoarce pe Discovery Channel în noua serie "Bear Grylls: Ultimate Survivors"

Bear Grylls se întoarce pe Discovery Channel în noua serie "Bear Grylls: Ultimate Survivors" (Imagine: Facebook)

Această serie de şase episoade, a câte 60 de minute, va fi difuzată pe Discovery Channel în 217 de ţări din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, Asia-Pacific şi America Latină, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

"Sunt extrem de încântat să colaborez din nou cu Discovery - canalul unde a început aventura «Tehnici esenţiale de supravieţuire». «Bear Grylls: Ultimate Survivors» şi orice proiecte viitoare vor fi extrem de intense, dar tocmai în asta constă farmecul lor! Programul «Tehnici esenţiale de supravieţuire» m-a purtat prin câteva dintre cele mai dure regiuni şi tipuri de climă existente, iar noul serial aduce la un alt nivel toată această experienţă. De aceea ne propunem să urmărim poveşti de supravieţuire reale, incredibile, împărtăşindu-vă pe parcurs tehnici de supravieţuire", a declarat Bear Grylls.

"Suntem încântaţi să îl avem din nou pe Bear în echipa Discovery", a declarat Luis Silberwasser, Chief Content Officer and Executive Vice President la Discovery Networks International. "El este cel care a schimbat cu adevărat regulile jocului în programele de supravieţuire şi a avut un rol esenţial în transformarea lor în elementul de mare forţă al zilelor noastre", a mai spus acesta.

Potrivit comunicatului, în "Bear Grylls: Ultimate Survivors", Bear Grylls face încă un pas folosindu-se de experienţa lui în tehnici de supravieţuire, dezvăluind poveştile incredibile ale unor oameni obişnuiţi, care au trecut prin situaţii extrem de dure. Combinând imagini uimitoare de arhivă şi interviuri cu supravieţuitorii, Bear va trece el însuşi prin aceleaşi pericole şi scenarii, retrăind în mod direct acele experienţe şi demonstrând cum se poate supravieţui în câteva dintre cele mai dezolante peisaje ale lumii.

De la cazul unui avion prăbuşit în Amazon până la poveşti derulate în crevasele izolate ale Alpilor Europei sau în deşertul necruţător din nordul Africii, Bear înfruntă zone mai ostile ca oricând, pentru a demonstra abilităţile care i-au ajutat pe supravieţuitori să se întoarcă în lumea civilizată. Programul "Bear Grylls: Ultimate Survivors" trece dincolo de simpla rezistenţă fizică, dezvăluind tăria de character a oamenilor care au făcut faţă unor presiuni uriaşe, se mai spune în comunicat.

"Suntem extrem de încântaţi de noua serie a lui Bear, care aduce o perspectivă inedită asupra punctului său forte: tehnici extreme de supravieţuire", a declarat Julian Bellamy, Creative Director and Head of Production & Development la Discovery Networks International. "«Bear Grylls: Ultimate Survivors» combină stilul unic de supravieţuire al lui Bear cu unele dintre cele mai cutremurătoare poveşti de supravieţuire prezentate vreodată. Această serie va deveni un program pe care toţi iubitorii de aventură din lume îşi vor dori să îl urmărească", mai spune Julian Bellamy.

"Bear Grylls: Ultimate Survivors" este un program produs pentru Discovery Networks International de betty TV. Pentru Discovery Networks International, producătorul executiv este Sarah Davies. Pentru betty TV, producătorul executiv este Neil Smith.

Anunţul lansării seriei "Bear Grylls: Ultimate Survivors" vine la mai puţin de un an după ce Bear Grylls a fost concediat de conducerea Discovery Channel, în urma unor dispute contractuale, după cum informa Reuters, pe 14 martie 2012.

Discovery Communications a anunţat atunci că "din cauza unor dispute contractuale cu Bear Grylls, Discovery a stopat toate proiectele actuale în care el era implicat".

La rândul său, purtătorul de cuvânt al lui Bear Grylls a spus la momentul respectiv că acesta nu a reuşit să ajungă la o înţelegere cu Discovery în privinţa noului sezon al emisiunii "Tehnici esenţiale de supravieţuire" şi ambele părţi au decis să înceteze colaborarea.

Emisiunea "Tehnici esenţiale de supravieţuire" a fost difuzată în peste 200 de ţări, inclusiv în România. Într-un studiu realizat în februarie 2012 cu prilejul sărbătoririi a 15 ani de Discovery Channel în România, Bear Grylls a fost ales prezentatorul TV preferat de români (60% dintre voturile respondenţilor), el fiind urmat în top de Adam Savage şi Jamie Hyneman din "Vânătorii de mituri" (41%) şi de Jeremy Clarkson din "Top Gear" (39%).

Bear Grylls, în vârstă de 38 de ani, a escaladat muntele Everest la vârsta de 23 de ani şi a făcut parte timp de trei ani din serviciile speciale din cadrul aviaţiei britanice, fiind un expert în paraşutism, tehnici de supravieţuire în junglă şi tehnici de luptă.

El s-a folosit totodată de celebritatea dobândită pentru a devenit purtător de cuvânt pentru mai multe proiecte motivaţionale şi a scris mai multe cărţi, inclusiv romane de ficţiune pentru adolescenţi şi o autobiografie care a devenit bestseller.

Totodată, Bear Grylls a filmat şi în România, experienţele sale în Munţii Carpaţi fiind prezentate în sezonul al treilea din "Tehnici esenţiale de supravieţuire".

Discovery Communications este una dintre cele mai importante companii din lume în producţia de programe documentare, ajungând în casele a peste 1,8 miliarde de abonaţi, din peste 217 de ţări. Discovery îi îndeamnă pe oameni să exploreze lumea în care trăiesc şi să-şi urmeze curiozitatea, atât prin intermediul celor peste 153 de reţele globale, conduse de Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science şi Discovery HD, cât şi prin intermediul canalelor OWN: Oprah Winfrey Netwok, The Hub şi 3net, primul canal 3D disponibil 24 de ore din 24. De asemenea, Discovery este un furnizor important de produse şi servicii educaţionale în şcoli şi deţine un portofoliu divers de servicii media digitale, printre care Revision3. Discovery Networks International distribuie 26 de branduri internaţionale, disponibile unui număr de 1,3 miliarde de abonaţi, oferind programe adaptate în 45 de limbi.

În România, Discovery Networks distribuie în prezent Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Animal Planet HD, Discovery World, Discovery Science, Discovery HD Showcase şi ID Investigation Discovery.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici