Blocul de programe Disney Junior, disponibil în România din 1 iunie, pe Disney Channel

Blocul de programe pentru preşcolari Disney Junior se va lansa în România pe 1 iunie, înlocuind Playhouse Disney, şi va continua să fie difuzat în fiecare dimineaţă pe Disney Channel, au anunţat, luni, reprezentanţii companiei Walt Disney.

Urmărește
134 afișări

Disney Junior este o nouă platformă multiplă de brand pentru copiii cu vârste cuprinse între 2 şi 7 ani şi familiile acestora, disponibilă în România de la 1 iunie, sub forma unui bloc de programe, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Programele din cadrul Disney Junior vor fi difuzate, de la 1 iunie, pe Disney Channel, de luni până vineri, între orele 7.10 - 8.35, şi sâmbătă şi duminică, între orele 6.00 şi 7.15, au declarat pentru MEDIAFAX reprezentanţii Disney Channel în România. Potrivit acestora, în ţările în care Playhouse Disney funcţionează ca o televiziune de sine stătătoare, ea va fi înlocuită cu un post de sine stătător Disney Junior.

Potrivit comunicatului, lansarea Disney Junior este următorul pas din strategia globală a companiei Walt Disney dedicată preşcolarilor. Bazându-se pe succesul înregistrat de canalul Playhouse Disney, lansat în Marea Britanie în septembrie 1999 şi transmis în prezent în 109 de ţări din lume, Disney Junior va înlocui Playhouse Disney şi îşi va extinde actuala audienţă astfel încât să includă copiii cu vârste cuprinse între 2 şi 7 ani.

În afară de România, ţările din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa) în care se va lansa Disney Junior în 2011 sunt: Italia, Franţa, Spania, Germania, Austria, Elveţia, Polonia, Turcia, Grecia, Ungaria, Cehia, Africa de Sud, Bulgaria, Portugalia, Danemarca, Finlanda, Islanda, Norvegia, Suedia, Belgia, Olanda şi Luxemburg

Lansarea blocului de programe Disney Junior din România va fi sprijinită printr-o campanie de marketing. Totodată, lansarea va fi susţinută prin campanii de promovare TV, print, VOD şi online care vizează părinţii şi copiii, precum şi parteneriate cu social media şi comunităţile de părinţi.

Disney Junior va difuza zilnic conţinut, va avea un site integrat, VOD (video on demand), platforme de descărcare mobile şi cu plată. Pe lângă producţia locală "Moto-animăluţele din junglă" a centrului de producţie Disney Channels din Europa, grila cu conţinut global transmisă de Disney Junior va fi suplimentată cu producţii locale şi formate localizate pe mai multe platforme. Al doilea sezon din serialul nominalizat la premiile BAFTA1 "Moto-animăluţele din junglă" va debuta în cadrul grilei de programe Disney Junior. Produs de Spider Eye Animation, cu sediul în Cornwall, sezonul al doilea include 26 noi episoade care vor fi transmise pe platformele Disney Junior în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA), în 2011.

Disney Junior va difuza şi programe cunoscute precum "Clubul lui Mickey Mouse", "Manny Iscusitul" şi "Agentul Special Oso", dar şi seriale noi, precum "Jake and the Never Land Pirates", care va avea premiera în acelaşi timp cu lansarea Disney Junior, pe 1 iunie.

"Disney Junior va aduce la un loc moştenirea fără egal a poveştilor clasice de la Walt Disney, personajele îndrăgite, muzica antrenantă şi învăţarea prin joc, oferind astfel o experienţă perfectă de vizionare atât pentru copii, cât şi pentru familiile acestora", a declarat Beth Gardiner, Vice-Preşedinte, Original Programming and Development, Disney Junior EMEA.

"Odată cu lansarea Disney Junior ne propunem să conturăm o legătură emoţională cu copiii şi un loc de încredere pentru părinţi, prin aducerea în prim plan a personajelor clasice Disney, în mod firesc, şi prin introducerea de personaje noi şi originale care sperăm să devină clasice în viitor", a declarat Maciej Bral, vicepreşedinte, Disney Channels Europa Centrală şi de Est şi pieţele emergente.

În EMEA, Disney Junior va fi disponibil în 74 de ţări, cu 7 semnale vizuale, în 12 limbi. Aceasta înseamnă 13 canale şi 27,8 milioane de case.

Playhouse Disney a fost lansat în Marea Britanie în septembrie 1999. La nivel global, Playhouse Disney Channel este disponibil în 19 limbi, cu 14 semnale vizuale în 109 de ţări şi 50,8 milioane de case cu 25 de canale în total.

În România, compania Walt Disney a anunţat, pe 26 mai 2009, transformarea Jetix România în Disney Channel. Televiziunea a început să emită în România sub noua denumire, Disney Channel, pe data de 19 septembrie 2009. Mişcarea a constituit cel de-al doilea rebranding major aplicat televiziunii Jetix, care a fost lansată cu denumirea Fox Kids. Fox Kids s-a lansat în România pe 1 aprilie 1999, transformându-se în Jetix pe 1 ianuarie 2005.

The Walt Disney Company este una dintre cele mai importante companii din domeniul divertismentului şi media cu programe diversificate pentru familie şi cinci segmente de activitate: parcuri şi staţiuni, divertisment televizat, reţele media, produse de consum şi grupul său media interactiv.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici