Blogul ajunge la tipar

Compania The Printed Blog din Chicago intenţionează să lanseze mai multe ziare care să conţină versiunile tipărite ale unor articole publicate pe bloguri, alături de reclame locale, şi care urmează să fie distribuite gratuit în marile oraşe din Statele Unite, informează Brand Republic.

Urmărește
63 afișări
Imaginea articolului Blogul ajunge la tipar

Blogul ajunge la tipar (Imagine: www.brandrepublic.com)

Deşi industria ziarelor se confruntă cu o scădere dramatică a veniturilor din publicitate, The Printed Blog intenţionează să lanseze, marţi, două ziare săptămânale, unul în Chicago şi unul la San Francisco.

 

Fiecare dintre aceste publicaţii va conţine articole apărute iniţial pe bloguri, precum şi fotografii realizate de internauţi, comentarii ale cititorilor şi circa 200 de reclame.

Aşezarea în pagină a materialelor nu se va face în coloane, ca în ziarele tradiţionale, ci se va adopta formatul utilizat de bloguri, constând într-o singură coloană, mai lată.

Deşi frecvenţa cu care aceste ziare vor apărea iniţial este săptămânală, Printed Blog intenţionează ca, în viitor, să transforme titlurile în cotidiane, care să apară de două ori pe zi şi să fie distribuite în toate marile oraşe din Statele Unite.

"Încercăm să fim prima companie care editează un ziar format integral din materiale publicate pe bloguri, folosind si alte conţinuturi generate de utilizatori. Sunt foarte multe noutăţi în domeniul online şi ne gândim că am putea să le adaptăm la print", a declarat Joshua Karp, fondator al The Printed Blog.

Până în prezent, 300 de bloggeri şi-au dat acordul ca articolele pe care le-au publicat pe bloguri să apară şi în versiunea tipărită a ziarelor editate de The Printed Blog, în schimbul unei părţi din veniturile încasate de companie din publicitate. Pe viitor, internauţii vor putea alege ce bloguri sunt mai interesante, urmând materiale de pe acestea să apară în print, în urma unei selecţii realizate de editorii The Printed Blog.

Potrivit reprezentanţilor The Printed Blog, publicarea anunţurilor de mică publicitate va costa 5-10 dolari, în timp ce reclamele pentru companii vor fi publicate în schimbul sumei de 15 - 20 de dolari. Compania estimează că audienţa ziarelor va fi de circa 1.000 de cititori.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici