- Home
- Cultură-Media
- NEW YORK, (04.01.2010, 17:46)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Blogurile Huffington Post şi Politico, exemple ale modificării peisajului media, în 2009
Blogurile Huffington Post şi Politico, simboluri ale schimbării din media şi ale reorientării către online, au avut o evoluţie remarcabilă în 2009, analiştii apreciind că acestea ar putea chiar avea profit în anul care a trecut, informează blogul PDA al Media Guardian.
Urmărește
33 afișări
Blogurile Huffington Post şi Politico, exemple ale modificării peisajului media, în 2009
În condiţiile în care, la început de 2010, majoritatea organizaţiilor de ştiri fac eforturi pentru a combate scăderea veniturilor, o serie de jurnalişti care au îmbrăţişat online-ul par să evolueze în direcţia opusă, către profit.
Potrivit unor date publicate recent, blogurile Politico şi Huffington Post vor încheia exerciţiul financiar 2009 pe profit. Experţii estimează că Huffington Post va avea venituri de 12-16 milioane de dolari, în timp ce Politico ar putea depăşi 20 de milioane de dolari pentru anul calendaristic 2009.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Trump cere Curții Supreme din SUA să suspende legea ce ar interzice TikTok-ul
-
Ucraina vrea să deschidă mai bine de 150 de şcoli subterane până în toamna anului 2025
-
Se întoarce obligativitatea purtării măştilor în mai multe spitale din Ţara Galilor
-
Războiul din Ucraina, ziua 1039. Bloomberg: Oficialii americani cred că Ucraina ar putea fi forţată să se retragă din regiunea Kursk în primăvară / SUA trimite noi ajutoare militare Ucrainei / Trupele nord-coreene au suferit peste 1.000 de pierderi în regiunea Kursk în ultima săptămână
În plus, Huffington Post a investit în personal în 2009, majorându-şi echipa de la 49 la 89 de angajaţi, 11 dintre aceştia având misiunea de a scrie conţinuturi originale, potrivit Los Angeles Times.
Surse din cadrul industriei estimează că Huffington Post, blog activ de circa patru ani, s-a transformat într-o proprietate media în valoare de 100-200 milioane de dolari. Potrivit comScore, Huffington Post a atras circa nouă milioane de vizitatori unici în noiembrie, înregistrând o creştere de 27% comparativ cu 2008. Comparativ, NYTimes.com a avut 16,6 milioane de vizitatori unici în aceeaşi lună.
Pe de altă parte, site-ul de ştiri Politico a fost lansat în urmă cu doi ani, odată cu o ediţie print gratuită de 32.000 de copii, care apare de trei ori pe săptămână în timpul sesiunilor Congresului SUA.
Pentru Politico, blogul lui Joseph Allbritton, lucrează circa 77 de jurnalişti. Site-ul are circa şapte milioane de utilizatori unici pe lună, publisherul său, Allbritton Communications, precizând că majoritatea veniturilor sunt obţinute de pe urma ediţiei print a Politico.
Deşi nu sunt mari din punct de vedere a personalului şi veniturilor, Politico şi Huffington Post sunt simboluri ale schimbării peisajului media, ele reprezentând un exemplu de urmat şi pentru companiile mari, cum ar fi Yahoo.
De altfel, serviciul de ştiri al Yahoo, Yahoo News, a atras 138 de milioane de vizitatori unici în noiembrie 2009, depăşind, din acest punct de vedere, NYTimes.com, CNN şi Google News.
Astfel, în Statele Unite, Yahoo este principalul jucător din domeniul ştirilor online. Yahoo a început să îşi construiască şi o reţea de freelanceri şi bloggeri care să scrie materiale de opinie şi analiză, la care se vor adăuga ştirile de ultimă oră de la AP şi Reuters.
Aceste mişcări indică faptul că, în 2010, jurnalismul de calitate va continua să joace un rol important în peisajul new media, fiind capabil să genereze şi venituri. Anul acesta, analiştii estimează că un număr tot mai mare de poziţii editoriale vor fi create în afara industriei media tradiţionale, urmând să preia din jurnaliştii care şi-au pierdut locul de muncă, dar care sunt deschişi la schimbare şi dornici să accepte noi provocări.
Citește pe alephnews.ro: Specialiștii britanici au realizat un plan alimentar pentru ultimele zile din an. Cum rămâi fresh până în 2025?
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
De la anul „ultra-bogaţilor”, la cel în care trebuie să ne confruntăm cu consecinţele deceniilor de acumulări de datorii. Ce s-ar putea întâmpla în 2025?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Una dintre cele mai râvnite femei din lume s-a despărțit de iubitul fotbalist. Cine e latino loverul de care s-a îndrăgostit
PROSPORT.RO
BREAKING! Încă o dramă pentru familia celor trei români morți pe E85! Din păcate, este vorba despre tatăl bărbatului
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe