Bloomberg: Google se pregăteşte de alegerile din UE şi dezvăluie o nouă politică pentru anunţurile electorale
Potrivit raportului, Google a spus că va cere agenţilor de publicitate să trimită o cerere şi să primească o verificare înainte de a plăti pentru anunţurile politice.
Comisia Europeană a anunţat, în septembrie, că Facebook Inc., Google şi alte companii din domeniul tehnologiei au convenit asupra unui cod de conduită pentru a aborda răspândirea ştirilor false datorită preocupărilor legate de influenţarea alegerilor.
Google a mai transmis că va publica un raport al UE privind transparenţa, alături de o bibliotecă de anunţuri care poate fi căutate, pentru a oferi mai multe informaţii despre cine cumpără anunţuri electorale, cât de mult şi pe cine vizează, anunţă Bloomberg.
Bazele de date publice care conţin anunţurile politice online, lansate de Facebook şi Google înainte de alegerile din SUA, oferă publicului o primă imagine despre cât de repede companiile scot reclame care încalcă regulile.