Christian Munoz-Donoso are de filmat zece videoclipuri in doar doua ore. Inarmat cu trei camere video si cu rucsacul in spate, tanarul porneste dis de dimineata cu SUV-ul spre lacul Hungtinton, Massachusetts, scopul fiind de a face o frumoasa poveste video despre caiac canoe. Ajuns la fata locului, Munoz-Donoso se intalneste cu instructorul si cu cei trei sportivi pe care i-a contactat anterior si, dupa ce porneste camera si cateva sfaturi despre cum trebuie sa foloseasca caiacul, vasleste spre mijlocul lacului pentru a realiza filmuletele. In timpul plimbarii vantul puternic si luminozitatea redusa l-au impiedicat sa isi faca treaba asa cum si-ar fi dorit. In plus, desi a sperat ca va termina lucrarea la ora 11, ceasul este deja unu fara un sfert in momentul in care Munoz se afla din nou in masina si se indreapta spre birou. In mai putin de cateva ore el are treaba terminata pentru Demand Media si asteapta cu nerabdare sa isi primeasca cei 200 de dolari. Desi nu este Martin Scorseze, Munoz-Donoso a fost, in opinia revistei Wired, rapid, ieftin si destul de bun.
Mii de alti producatori de filmulete si scriitori din America, care opereaza la fel ca Munoz, produc peste 4.000 de videoclipuri si articole pe care Demand Media le publica zilnic pe site-urile pe care le detine. Ambitiile companiei, care este si cea mai cunoscuta ferma de continut din lume, sunt atat de mari incat par ireale: angajatii de aici trebuie sa se gandeasca la intrebarile posibile pe care un utilizator le-ar cauta pe internet si sa genereze raspunsuri pe care Google sa le afiseze in topul rezultatelor de cautare.
Citeşte mai multe despre cum vrea să pună stop Google fermelor de conţinut pe www.businessmagazin.ro