BRAT a lansat "Monitorizarea Investiţiilor în Publicitate - Radio"

Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) a lansat "Monitorizarea Investiţiilor în Publicitate - Radio" (MIP Radio), al doilea serviciu de acest tip din portofoliul studiilor BRAT, după lansarea, în luna ianuarie, a monitorizării pentru presa scrisă, informează un comunicat.

Urmărește
14 afișări

Studiul completează informaţiile puse la dispoziţia industriei de publicitate de BRAT, oferind un instrument util în analiza investiţiilor în publicitate.

Produs al unei strânse colaborări între staţiile radio şi agenţiile de media, MIP Radio a debutat ca urmare a deciziei BRAT din luna octombrie 2010 şi beneficiază de o echipă şi un departament dedicate în cadrul asociaţiei. Noul serviciu este disponibil membrilor BRAT sau oricăror terţi interesaţi de rezultatele monitorizării.

MIP Radio va oferi rezultatul monitorizării a şapte staţii radio pentru început, obiectivul fiind ca, până la sfârşitul anului 2011, să fie monitorizate zece staţii radio din România. Datele furnizate conţin informaţii relevante în realizarea oricărui tip de analiză a investiţiilor în publicitate: informaţii cu privire la produsul sau serviciul comunicat, marca acestuia, tipul mesajului, formatul de publicitate, un fişier audio cu spotul difuzat şi suma aferentă difuzării acestuia, utilizând tarifele de listă ale staţiilor radio. Exploatarea rezultatelor se va face prin intermediul unei aplicaţii online, dezvoltată de BRAT special pentru proiectul de monitorizare, atât a presei scrise, cât şi a radioului, şi care oferă posibilitatea realizării facile a oricărui tip de analiză a acestor date. Primele rezultate ale monitorizării vor fi puse la dispoziţia industriei la jumătatea lunii iulie.

În viitor, BRAT îşi propune extinderea monitorizării şi pentru mediul online, punând astfel la dispoziţia industriei de publicitate un sistem de monitorizare complet, cu raportare integrată pentru trei medii importante de comunicare: presă scrisă, radio şi internet.

Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) este o asociaţie constituită în scopul măsurării şi verificării independente şi obiective a performanţei produselor media. În cei 13 ani de existenţă, BRAT a devenit recunoscut ca reperul pieţei de publicitate pentru presa scrisă şi mediul online în ceea ce priveşte rezultatele de audienţă, tirajul publicaţiilor sau traficul site-urilor web.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici