BRAT are o nouă categorie de membri: agenţii de PR şi creaţie

Consiliul Director al Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT) a stabilit recent înfiinţarea unei noi categorii de membri ai asociaţiei, respectiv agenţii de PR şi creaţie.

Urmărește
192 afișări
Imaginea articolului BRAT are o nouă categorie de membri: agenţii de PR şi creaţie

BRAT are o nouă categorie de membri: agenţii de PR şi creaţie (Imagine: Shutterstock)

Decizia a fost luată de Consiliul Director al BRAT pe 13 mai, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Totodată, BRAT lansează o invitaţie deschisă tuturor agenţiilor de PR şi comunicare şi celor de creaţie de a se alătura asociaţiei şi de a beneficia de rezultatele pe care asociaţia le poate pune la dispoziţie acestor companii.

Potrivit BRAT, accesul la datele studiului SNA FOCUS, în special la cele destinate identificării intereselor şi atitudinilor oamenilor, consumului diverselor categorii de produse şi servicii, surselor de informare, le oferă agenţiilor de PR şi creaţie informaţii relevante în luarea unor decizii strategice importante în activitatea lor.

"Interesul manifestat de către GMP PR Romania, prima agenţie de PR ce a devenit membru BRAT, faţă de serviciile asociaţiei a readus în atenţia asociaţiei posibilitatea valorificării rezultatelor deţinute de BRAT de către o paletă mai largă de potenţiali beneficiari", se spune în comunicat.

Directorul general al BRAT, Arina Ureche, a felicitat agenţia GMP PR România pentru decizia de a se alătura BRAT şi pentru iniţiativa sa de a utiliza rezultatele studiilor asociaţiei. "Aderarea agenţiilor de PR la valorile şi acţiunile BRAT constituie un beneficiu important atât pentru asociaţie, dată fiind diversificarea categoriilor de exponenţi din industria de media şi publicitate pe care aceasta o reprezintă, cât şi pentru respectivele agenţii de PR şi creaţie, care în acest fel vor avea acces la informaţii valoroase pentru activitatea lor", mai spune Arina Ureche.

În acelaşi timp, potrivit comunicatului, înfiinţarea acestei categorii de membri în cadrul BRAT le oferă agenţiilor de PR şi creaţie un spaţiu de discuţie reglementat, ce poate constitui un context favorabil de cooperare şi parteneriat în vederea susţinerii unor interese comune specifice, având la bază informaţiile şi rezultatele furnizate de asociaţie, prin intermediul studiilor derulate.

Biroul Român de Audit Transmedia este organizaţia industriei de media din România care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) şi monitorizează investiţiile în publicitate (presa scrisă, online, radio şi outdoor). BRAT este recunoscut ca reper al pieţei de publicitate pentru presa scrisă şi mediul online în ceea ce priveşte rezultatele de audienţă, tirajul publicaţiilor şi traficul site-urilor.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici