BRAT organizează seminarii despre strategii media pentru principalele industrii de pe piaţă

Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) organizează o serie de seminarii specializate, cu scopul de a oferi pregătire profesională pentru planificarea strategiilor de comunicare, marketing şi branding, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Urmărește
85 afișări
Imaginea articolului BRAT organizează seminarii despre strategii media pentru principalele industrii de pe piaţă

BRAT organizează seminarii despre strategii media pentru principalele industrii de pe piaţă (Imagine: Shutterstock)

"O campanie de media este eficientă dacă foloseşte date de audienţă exacte, indicatori de performanţă adecvaţi şi instrumente moderne de evaluare. De aceea am demarat această serie de seminarii: arătăm pentru fiecare mare industrie consumatoare de publicitate cum poate să îşi eficientizeze modul în care foloseşte bugetul de media, pornind tocmai de la serviciile SATI, SNA FOCUS şi MIP, dezvoltate de BRAT. Practic, explicăm instrumentele pe care BRAT le pune la dispoziţia specialiştilor pentru realizarea strategiilor de media şi modul în care ele pot fi utilizate pentru a răspunde în mod eficient nevoilor de piaţă. Accentul este pus pe utilitate, transparenţă, credibilitate, standardizare, măsurabilitate şi eficienţă", a declarat Arina Ureche, directorul general al BRAT.

În cadrul seminariilor, experţii BRAT prezintă metode concrete prin care specialiştii cu atribuţii manageriale în marketing, branding şi comunicare pot să utilizeze în realizarea strategiilor de media şi în planificarea campaniilor de comunicare măsurătorile standardizate oferite de BRAT privind tirajul, audienţa, traficul şi investiţiile în publicitate, fie că este vorba de mediul online, fie de presă scrisă.

Primul seminar s-a desfăşurat pe 25 septembrie şi a avut tema "Tehnici de utilizare a cercetării media în strategiile de marketing, branding şi comunicare pentru domeniul financiar, bancar şi al asigurărilor".

Următorul seminar va avea loc pe 16 octombrie, la Bucureşti, şi va fi dedicat sectorului bunurilor de larg consum, respectiv zonei produselor alimentare. Alte două seminarii de acest gen vor fi dedicate sectorului cosmeticelor şi produselor de infrumuseţare şi celui de IT şi telecomunicaţii.

BRAT este organizaţia industriei de media din România care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) şi monitorizează investiţiile în publicitate (presă scrisă, online, radio şi outdoor).

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici