Business-ul lui Valeriu Lazarov din Spania, în domeniul producţiei de televiziune, va fi închis

Grupul de case de producţie înfiinţat de Valeriu Lazarov în Spania este în curs de închidere, a declarat pentru MEDIAFAX Augusta Lazarov, care a venit la târgul de televiziune MIPTV de la Cannes pentru a cumpăra programe de televiziune pentru postul Antena 1.

Urmărește
2032 afișări
Imaginea articolului Business-ul lui Valeriu Lazarov din Spania, în domeniul producţiei de televiziune, va fi închis

Business-ul lui Valeriu Lazarov din Spania, în domeniul producţiei de televiziune, va fi închis (Imagine: Victor Ciupuliga/Mediafax Foto)

Augusta Lazarov a preluat, pe 15 februarie, funcţia de Head of Entertainment la Antena 1, unde se ocupă de coordonarea şi dezvoltarea programelor de divertisment ale televiziunii. Până anul trecut, în mod tradiţional, Augusta Lazarov a participat la MIPTV, cel mai important târg de televiziune european, ca reprezentant şi acţionar al companiei Prime Time Communications SA din Spania, deţinută de producătorul Valeriu Lazarov, care a decedat pe 11 august 2009.

La ediţia din acest an a MIPTV, Augusta Lazarov a venit la eveniment ca reprezentantă a postului de televiziune românesc Antena 1.

Ea a declarat pentru MEDIAFAX că a lucrat până în luna februarie pentru casele de producţie Lazarov, iar în prezent continuă să fie acţionar al respectivelor companii.

Totodată, Augusta Lazarov a mai spus că business-ul din Spania, în domeniul producţiei de televiziune, al lui Valeriu Lazarov este în prezent în curs de închidere, în timp ce activitatea firmelor marca Lazarov din România se menţine în prezent.

"Întregul grup de case de producţie din Spania este în curs de închidere, pentru că altfel ar fi trebuit să fim în egală măsură şi în România şi în Spania foarte activi şi ideea este că am fi putut să ne ocupăm oarecum în egală măsură numai eu şi Roberto (unul dintre copiii lui Valeriu Lazarov, n.r.), pentru că ceilalţi copii ai lui Valeriu nu au avut legătură cu televiziunea (...) Atunci ar fi fost destul de dificil pentru amândoi şi am hotărât să încheiem totul în Spania. Am rămas deocamdată cu activitatea firmelor din România, unde, de asemenea, este destul de greu, pentru că acum televiziunile au bugete încă mici, încasările din publicitate au scăzut foarte mult şi este un moment mai complicat", a explicat Augusta Lazarov.

Ea a precizat că la biroul din România al firmelor de producţie deţinute de Valeriu Lazarov administratorul principal este Roberto Lazarov, în timp ce funcţia de director general este ocupată în continuare de Ileana Pop. "Ei au avut în continuare întâlniri şi cu Kanal D şi cu TVR 1. Problema cea mare sunt bugetele, indiferent de staţie, pentru că atunci când vezi un format extraordinar internaţional şi vrei să-l produci în România, bineînţeles că trebuie să iei în considerare nivelul pieţei", a explicat Augusta Lazarov.

Pe de altă parte, din noua sa funcţie, cea de Head of Entertainment la Antena 1, Augusta Lazarov a căutat la MIPTV "show-uri pentru prime time în special, dar şi pentru acces prime time şi game show-uri", care să fie difuzate pe postul Antena 1.

"Alegerea unui format sau altul este o muncă de echipă (...) De la propunerea formatului şi până la intrarea lui în grilă pot să treacă şi şase-nouă luni", a mai spus Augusta Lazarov, precizând că pe postul Antena 1 vor intra programe noi, "de mare anvergură", în grilele de vară şi de toamnă.

Totodată, Augusta Lazarov a catalogat această ediţie a MIPTV "mai interesantă" şi "mai variată" decât cele de anul trecut. Potrivit acesteia, oferta marilor case de producţie cuprinde show-uri mari de televiziune, denumite "shiny floor".

"Dacă în ultimii doi-trei ani era o modă care se impunea la toţi distribuitorii şi găseai mai mult sau mai puţin aceleaşi formate, dar într-o altă împachetare, anul acesta se pare că e mai multă imaginaţie şi sunt mai variate, mai interesante şi revin, din fericire, formatele shiny floor, adică show-urile mari de prime time, care se întâmplă în studio, shiny floor fiind podeaua lucioasă. Este bine că acum coexistă ambele stiluri, şi reality pur şi formatele astea de prime time în studio, genul de show-uri italiene, cu muzică, public numeros, vedete, divertismentul pur. Sunt o serie de formate interesante şi sperăm să le şi producem", a spus Augusta Lazarov.

Ea a precizat că în acest an au revenit în cadrul târgului de televiziune şi formatele de emisiuni-concurs. "Sperăm să reînvie interesul pentru concursuri, pentru că în România e destul de dificil să intri pe piaţă cu un concurs, care să şi aibă succes, poate şi din cauza faptului că telespectatorii nu au încredere în veridicitatea concursului, în câştigarea premiilor în mod real. Dar au revenit (la MIPTV, n.r.) şi concursurile într-o formă foarte puternică şi sunt idei dintre cele mai variate, de la concursurile obişnuite, quiz show cu întrebări de cultură generală şi până la concursuri în care se combină întrebările de orice tip cu probe fizice", a mai afirmat Augusta Lazarov.

(Corespondenţă de la trimisul MEDIAFAX la Cannes, Mădălina Cerban, madalina.cerban@mediafax.ro)

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici