Campania de promovare a programului "Sibiu 2007", evaluată de MCC

Promovarea programului "Sibiu-Capială Culturală Europeană 2007", pentru care compania Gav/Scholz&Friends a primit de la Minisetrul Culturii şi Cultelor (MCC) suma de 5,74 milioane lei (1,76 milioane euro), va fi evaluată de MCC printr-un studiu ale cărui rezultate vor fi făcute publice în decembrie.

Urmărește
35 afișări
Imaginea articolului Campania de promovare a programului "Sibiu 2007", evaluată de MCC

Campania de promovare a programului "Sibiu 2007", evaluată de MCC

Sibiul, oraş dintr-o ţară care nu era încă membră a Uniunii Europene, a reuşit în 2004, cu sprijinul Luxemburgului, să obţină statutul de Capitală Culturală Europeană. Astfel, în 2007, Sibiul şi Luxemburgul sunt Capitale Culturale Europene asociate.

În iunie 2006, compania GAV/Scholz&Friends a fost desemnată de MCC să se ocupe de promovarea programului pe plan naţional şi internaţional, având un buget iniţial de 3,83 milioane lei, inclusiv TVA. Ulterior, contractul dintre MCC şi GAV a fost suplimentat cu un act adiţional în valoare de circa 1,2 milioane lei, inclusiv TVA, pentru campania de panotaj outdoor, iar în 2007 a fost suplimentat cu 721.000 lei inclusiv TVA pentru prelungirea campaniei de panotaj outdoor.

Propriu-zis, GAV a demarat la începutul lunii septembrie 2006 campania de promovare a Sibiului prin vernisarea expoziţiei "Sibiu. Tânăr din 1191" la sediul Parlamentului European de la Strasbourg, campania de promovare internaţională realizându-se ulterior şi la Ambasada României din Berlin şi la Maison de l’UNESCO din Paris. În acelaşi timp promovarea se face pe TVR, National Geographic, Travel Channel şi Euronews.

La aproximativ un an de la începerea campaniei de promovare pentru "Sibiu 2007", compania GAV/Scholz&Friends a intrat în atenţia MCC, care va evalua impactul programului şi eficienţa comunicării acestuia.

Studiul va fi realizat de Centrul de Studii şi Cercetări în Domeniul Culturii din subordinea Ministerului şi va analiza campania de promovare în funcţie şi de gradul de recunoaştere a programului, percepţia calitativă a publicului asupra evenimentelor culturale, numărul de turişti prezenţi raportat la capacitatea de cazare disponibilă la Sibiu etc.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici