Campania de promovare internaţională a Festivalului Enescu începe vineri pe Euronews

Campania de promovare internaţională a Festivalului "George Enescu" începe vineri pe Euronews, care va asigura vizibilitatea evenimentului timp de nouă săptămâni, prin 14 spoturi pe săptămână, online, cât şi prin menţionări speciale în emisiunile "Rendez-vous" şi "Le mag".

Urmărește
82 afișări

Ca şi la ediţia din 2009, CNN şi Euronews au ales să sprijine în 2011 Festivalul şi Concursul Internaţional "George Enescu" (1 - 25 septembrie) prin campanii de promovare, se arată într-un comunicat al organizatorilor.

Astfel, în perioada 1 noiembrie 2010 - 6 februarie 2011, CNN a asigurat vizibilitatea evenimentului prin difuzarea unui număr de 345 de spoturi în reţeaua CNN care acoperă Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. Campania a avut şi o componentă online, prin bannere pe CNNIntl.com, CNN.com şi CNNMoney.com.

Începând de vineri, Euronews va asigura promovarea festivalului.

Spotul video pentru promovarea Festivalului Enescu a fost realizat de Societatea Română de Televiziune, coproducător al evenimentului.

Campania internaţională de promovare a Festivalului Internaţional "George Enescu" va continua pe Eurosport, nou partener media al evenimentului, precum şi pe Mezzo, Radio France Internationale (RFI) şi Deutsche Welle, care au fost parteneri media ai Festivalului Enescu şi la ediţia din 2009, anunţau organizatorii în noiembrie anul trecut.

Site-ul pentru ediţia din 2011 a Festivalului Enescu a fost lansat tot de anul trecut şi cuprinde informaţii legate de orchestrele şi artiştii invitaţi, program şi preţul biletelor. Abonamentele pentru festival au fost puse în vânzare pe 15 martie şi epuizate în proporţie de 90% la numai o zi , în timp ce biletele individuale vor putea fi achiziţionate din 15 mai.

Concursul Internaţional "George Enescu", care se desfăşoară la Bucureşti în paralel cu festivalul omonim, are o pagină web separată (concurs.festivalenescu.ro), ce cuprinde informaţii cu privire la probele de concurs, dar şi formularul de înscriere pentru cei interesaţi.

Festivalul "George Enescu", ajuns la cea de-a 20-a ediţie, este coordonat de Artexim, societate din subordinea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, sub direcţia lui Mihai Constantinescu, în timp ce preşedintele şi directorul artistic al evenimentului este Ioan Holender, care, din 1992 şi până în vara acestui an, a condus Opera din Viena. La organizarea festivalului vor contribui Primăria Municipiului Bucureşti, Institutul Cultural Român, Societatea Română de Televiziune şi Societatea Română de Radiodifuziune.

Festivalul "George Enescu", care are loc o dată la doi ani, a fost înfiinţat în 1958 ca semn al recunoaşterii geniului enescian, pentru a omagia astfel viaţa şi creaţia marelui compozitor român. Primele ediţii ale acestui festival şi concurs au reunit nume sonore ale vieţii muzicale internaţionale ale acelei vremi, printre care s-au numărat Yehudi Menuhin, David Oistrach, Sviatoslav Richter şi Herbert von Karajan.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici