Campania Gândul "Why don't you come over" a fost nominalizată pentru două premii în cadrul Festivalului Internaţional de la Cannes

Campania Gândul "Why don't you come over" a fost nominalizată pentru două premii în cadrul Festivalului Internaţional de la Cannes.

Urmărește
184 afișări
Imaginea articolului Campania Gândul "Why don't you come over" a fost nominalizată pentru două premii în cadrul Festivalului Internaţional de la Cannes

Campania Gândul "Why don't you come over" a fost nominalizată pentru două premii în cadrul Festivalului Internaţional de la Cannes

Campania "Why don't you come over" a luptat  pentru un trofeu la categoriile “Crisis and Issue Management” şi “Media, Arts and Entertainment”, informează Gândul.

La prima categorie, campania demarată de Gândul şi GMP Advertising, şi continuată cu ajutorul Webstyler, a concurat cu alte patru campanii din  Germania – “The World Most Powerful Banner” (Ogilvy Frankfurt), SUA – “Farmers&Ranchers answer the tough questons” (Ketchum Los Angeles), Tunisia – “Mobilizing The 12th Man” (Memac Ogilvy/Label Tunisia/Ogilvyaction Tunisia) şi Regatul Unit al Marii Britanii – “We Believe in D&T – Averting a Crisis” (Webershandwich Londra).

La cea de-a doua categorie, “Media, Arts and Entertainment”, campania românească a avut doi competitori: Rusia, cu  “The Audioguide Project” (Y&R RUSIA) şi Olanda, cu „Metropole Tweetphony” (Havas Worldwide Amsterdam).

"Why don't you come over" a fost singura campanie românească care a ajuns pe lista scurtă a nominalizărilor în secţiunea PR Lions.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici