- Home
- Cultură-Media
- (17.06.2014, 17:00)
- Liliana Micu - Mediafax
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Campania Gândul "Why don't you come over", premiată la două categorii la Gala Premiilor Effie 2014
Campania “Why Don’t You Come Over”, creată şi susţinută de Gândul şi GMP, a fost premiată aseară la categoriile Media&Enterntainment şi Good Works EFFIE - Brands (CSR), în cadrul Galei Premiilor Effie, organizată la Ateneul Român.
Urmărește
465 afișări
Campania Gândul "Why don't you come over", premiată la două categorii la Gala Premiilor Effie 2014
„Acest premiu este o apreciere nu doar pentru cei care au muncit la campania 'Why don't you come over?', ci mai ales pentru toţi cei care au susţinut-o şi s-au asigurat că mesajul ei se aude dincolo de graniţele României şi chiar ale Europei. 'Why don't you come over?' nu s-a încheiat, însă. Vom folosi această campanie de fiecare dată când imaginea românilor şi a României va fi terfelită. 'Why don't you come over?' a demonstrat că are puterea unei arme extrem de eficiente împotriva discriminării şi stereotipurilor despre români”, a comentat Claudiu Pândaru, director editorial al ziarului gândul.info.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Melania Trump nu respectă tradiţia: Prima doamnă nu se va întâlni cu Jill Biden la Casa Albă
-
Ion Cristoiu: Mă întrebam pe 14 noiembrie 2014: Sunt românii capabili, duminică, la al doilea tur, de o Revoluţie prin vot?
-
Trump deţine controlul deplin asupra guvernului, dar nu va obţine întotdeauna ceea ce doreşte
-
Cutremur joi dimineaţa în Arad
„Mă bucur că am câştigat Gold la Effie, în anul în care tema este creşterea economică. Cred că o imagine mai bună pentru România va crea premizele unei creşteri economice. Ne onorează recunoaşterea industriei pentru rezultatele campaniei 'Why Don’t You Come Over?'. Practic, vorbim de rezultate pe două planuri: odată, creşterea readership-ului cu 30% pentru Gândul şi pe de altă parte, imaginea României, care a primit coverage pozitiv în valoare de 2 milioane de Euro, în timp ce guvernul britanic a anulat campania împotriva imigranţilor români”, a spus Andreea Nemens, director executiv GMP Advertising.
În cadrul evenimentului, au fost acordate premii la 16 categorii, precum şi premii pentru 11 categorii speciale, juriul având ca principale criterii eficacitatea, finalitatea şi succesul campaniilor înscrise.
Iniţiativa "Why don't you come over?" a pornit în luna februarie 2013, ca răspuns la acţiunea iniţiată de cotidianul britanic „The Guardian”, de descurajare a emigranţilor români şi bulgari de a veni să lucreze în Regatul Unit. Campania a pornit cu afişe prin care, într-o manieră amuzantă şi uşor ironică, se descriau avantajele pe care le prezintă România, în raport cu Marea Britanie, britanicii fiind, astfel, invitaţi să vină în România.
Afişele s-au viralizat rapid pe reţelele sociale, iar campania a fost preluată de nenumărate publicaţii şi site-uri din toată lumea. Cel mai popular afiş a fost cel prin care frumuseţe româncelor era comparată cu cea a Ducesei de Cambridge şi a surorii acesteia, acestea două bucurându-se de o imensă apreciere şi popularitate în rândul britanicilor.
Următoarea etapă a campaniei a adus invitaţia concretă adresată britanicilor de a găsi o „canapea” oferită de români pentru a petrece câteva zile în România şi a se convinge singuri de adevarul mesajelor din afişe. În plus, pe site-ul www.whydontyoucomeover.co.uk, a fost adăugată o secţiune specială unde angajatorii români puteau oferi joburi britanicilor.
Campania a generat în perioada respectivă (28 ianuarie - 6 februarie 2013) de 9 ori mai mulţi cititori pe site-ul www.gandul.info, o rată de distribuire în social media de peste 7 ori mai mare, prin cele 2428 de afişe create de către utilizatorii aplicaţiei Facebook, fiind preluată în publicaţii internaţionale precum Der Spiegel, El Pais, El Mundo, Le Figaro, Boston.com or Washington Post, Financial Times, The Economist and The Independent, Time Magazine, The Daily Mirror, Channel 4 şi BBC News, apariţii ce au determinat o valoare de media estimată de 2 milioane de euro.
Why Don’t You Come Over este cea mai premiată campanie românească, aceasta obţinând numeroase premii la Golden Drum 2013, Cannes Lions 2013, Eurobest 2013, European Excellence Awards 2013, ADC Awards 2013, PR Awards 2013, Gala Internetics, Golden Hammer şi AdStars.
Gândul.info – cel mai dinamic produs jurnalistic din România - reflectă actualitatea socială, politică şi economică prin unghiuri de abordare jurnalistică originale şi informaţii exclusive. Articolele despre evenimente de impact sunt completate de materiale de lifestyle, reportaje şi comentarii semnate de jurnalişti de prestigiu, pentru a oferi o cheie de lectură a prezentului celor peste 3 milioane de vizitatori unici pe lună ai site-ului www.gandul.info şi zecilor de mii de useri care citesc gândul.info pe iPad sau pe mobil. Gândul a fost lansat în 2005 sub conducerea jurnalistică a lui Cristian Tudor Popescu. În prezent, gândul.info distribuie conţinutul prin cele mai moderne platforme şi îşi ţine cititorii conectaţi la actualitate prin reacţii rapide la breaking news, dosare speciale de eveniment, live text şi video.
Mediafax Group este o companie construită în jurul conţinutului şi reuneşte cele mai multe branduri-lideri de piaţă din presa românească. Brandurile Mediafax Group sunt: BUSINESS: ZIARUL FINANCIAR, www.zf.ro, zf.corporate.ro, BUSINESS Magazin, www.businessmagazin.ro; SPORT&SPECIAL INTEREST: ProSport, www.prosport.ro, www.liga2.ro, PROMotor, www.promotor.ro, www.go4it.ro, www.descopera.ro, www.gq.ro; Playboy, www.playboy.ro: GENERAL: Mediafax Mass-Media News, www.mediafax.ro, www.gandul.info; Mediafax Foto, Mediafax Monitorizare, Mediafax Mobile; WOMEN&ENTERTAINMENT: PRO TV Magazin, www.protvmagazin.ro, Ce se întâmplă, doctore?, www.csid.ro , The One, www.one.ro, www.apropo.ro, www.showbiz.ro,GLAMOUR, www.glamourmagazine.ro.
EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.
Citește pe alephnews.ro: Neom, cel mai ambiţios proiect al Arabiei Saudite, se confruntă cu probleme. Directorul general a renunțat la funcție după șase ani
Citește pe www.zf.ro: Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citește pe www.zf.ro: Cum a ajuns Adin Ross, un streamer controversat de 24 de ani, să fie menţionat de Trump ca unul dintre motivele victoriei. Adin Ross, prieten cu Andrew Tate, a dus la arestarea acestuia în România. El a vrut să îl viziteze în închsioare, dar i-a fost interzis accesul de autorităţile române
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Doi antreprenori români au adus un nou tip de casă în România, model pentru a cărui construcţie sunt necesare doar 30 de zile, iar montajul se realizează într-o singură zi
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Andreeea Bălan, apariție spectaculoasă la Protevelion 2025. Rochia a lăsat la vedere mult
PROSPORT.RO
Motivul real pentru care Ioana State și Mane Voicu au pierdut finala Asia Express. De ce au fost desemnați câștigători Nicolai Tand și Sorin Brotnei
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 08:17
STB modifică traseele şi prelungeşte programul autobuzelor pentru meciul România-Kosovo
-
astăzi, 08:09
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 995. Ucraina neagă acuzaţiile privind dezvoltarea de arme nucleare / Biden şi Xi se pregătesc pentru discuţii privind sprijinul Chinei pentru Rusia