Campania Gândul "Why don't you come over", premiată la Gala IAA

Campania Gândul "Why don't you come over" a fost premiată, marţi seară, la Gala International Advertising Association, trofee revenind atât directorului editorial Gândul Claudiu Pândaru şi directorului de marketing al Mediafax Group Lucian Mindruţă, precum şi lui Mihai Gongu de la GMP Advertising.

Urmărește
632 afișări
Imaginea articolului Campania Gândul "Why don't you come over", premiată la Gala IAA

Campania Gândul "Why don't you come over", premiată la Gala IAA

Cei mai buni reprezentanţi ai tuturor companiilor membre International Advertising Association (IAA) - clienţi, agenţii şi mass-media - au primit recunoaşterea industriei pentru performanţele deosebite realizate anul trecut, la cea de-a VI-a ediţie a Premiilor de excelenţă IAA, care a avut loc marţi seară, la Ateneul Român.

Membrii Comitetului Executiv Global al IAA Worldwide, în frunte cu Faris Abouhamad, Chairman and World President, au fost prezenţi la ceremonie şi s-au numărat printre personalităţile care au decernat cele 12 trofee, acordate în trei categorii: media, agenţii şi clienţi.

La categoria dedicată agenţiilor, premiul pentru excelenţă în creaţie publicitară i-a revenit lui Mihai Gongu (GMP Advertising), premiul pentru excelenţă în managementul comunicării, lui Lorand Balint ( Leo Burnett România), iar premiul pentru excelenţă în relaţii publice, Monicăi Jitariuc (The Practice România). Premiul pentru excelenţă în operaţiuni media nu a avut câştigător.

Totodată, în categoria dedicată clienţilor, premiul pentru excelenţă în marketing general i-a fost acordat lui Mihai Bordeanu (Dacia Renault), premiul pentru excelenţă în marketing specializat, Cristinei Micu (ING Bank România), premiul pentru excelenţă în relaţii publice, lui Claudiu Pândaru şi lui Lucian Mindruţă (Gândul), premiul pentru excelenţă în responsabilitate socială, Lidiei Solomon (Vodafone România).

Astfel, la categoria media, premiul pentru excelenţă în educare şi informare TV le-a fost decernat, ex-aequo, lui Andi Moisescu (Apropo TV) şi Moise Guran (TVR). De asemenea, premiul pentru excelenţă în educare şi informare non-TV a fost primit de Petre Barbu (Forbes România).

Premiul pentru excelenţă în entertainment TV le-a fost acordat lui Smiley şi Pavel Bartoş (Pro TV), iar echipa Times New Roman a primit premiul pentru excelenţă în entertainment non-TV.

De asemenea, premiul de excelenţă pentru tinere speranţe i-a revenit Ioanei Filip (McCann Erickson România), premiul pentru excelenţă în educaţie pentru marketing şi comunicare, Afroditei Blasius (Bridge Communication) şi lui Sorin Psatta (Graffiti BBDO Romania), acesta din urmă primind şi premiul pentru personalitatea anului în marcomm.

IAA este organizaţie tripartită, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing - de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass-media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări.

În Romania, IAA reuneşte peste 170 companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii şi agenţii de publicitate. Rolul său este să promoveze în România standardele internaţionale recunoscute în domeniul marketingului si comunicării.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici