- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (26.02.2014, 00:12)
- Departamentul Life
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Campania Gândul "Why don't you come over", premiată la Gala IAA
Campania Gândul "Why don't you come over" a fost premiată, marţi seară, la Gala International Advertising Association, trofee revenind atât directorului editorial Gândul Claudiu Pândaru şi directorului de marketing al Mediafax Group Lucian Mindruţă, precum şi lui Mihai Gongu de la GMP Advertising.
Urmărește
630 afișări
Campania Gândul "Why don't you come over", premiată la Gala IAA
Cei mai buni reprezentanţi ai tuturor companiilor membre International Advertising Association (IAA) - clienţi, agenţii şi mass-media - au primit recunoaşterea industriei pentru performanţele deosebite realizate anul trecut, la cea de-a VI-a ediţie a Premiilor de excelenţă IAA, care a avut loc marţi seară, la Ateneul Român.
Membrii Comitetului Executiv Global al IAA Worldwide, în frunte cu Faris Abouhamad, Chairman and World President, au fost prezenţi la ceremonie şi s-au numărat printre personalităţile care au decernat cele 12 trofee, acordate în trei categorii: media, agenţii şi clienţi.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Știi cum procedezi duminică, pe 24. Te duci la vot și cauți Trump pe buletin. Cu Nicu și Marcel rămâne cum am stabilit
-
Adrian Sârbu: Ştii cum procedezi duminică, pe 24. Te duci la vot şi cauţi Trump pe buletin. Cu Nicu şi Marcel rămâne cum am stabilit
-
Ciucă: Al doilea zbor privat plătit de Nordis pentru Ciolacu, acum la Madrid. Menţin apelul să se retragă
-
Donald Trusk avertizează că ameninţarea unui război global este „serioasă şi reală”
La categoria dedicată agenţiilor, premiul pentru excelenţă în creaţie publicitară i-a revenit lui Mihai Gongu (GMP Advertising), premiul pentru excelenţă în managementul comunicării, lui Lorand Balint ( Leo Burnett România), iar premiul pentru excelenţă în relaţii publice, Monicăi Jitariuc (The Practice România). Premiul pentru excelenţă în operaţiuni media nu a avut câştigător.
Totodată, în categoria dedicată clienţilor, premiul pentru excelenţă în marketing general i-a fost acordat lui Mihai Bordeanu (Dacia Renault), premiul pentru excelenţă în marketing specializat, Cristinei Micu (ING Bank România), premiul pentru excelenţă în relaţii publice, lui Claudiu Pândaru şi lui Lucian Mindruţă (Gândul), premiul pentru excelenţă în responsabilitate socială, Lidiei Solomon (Vodafone România).
Astfel, la categoria media, premiul pentru excelenţă în educare şi informare TV le-a fost decernat, ex-aequo, lui Andi Moisescu (Apropo TV) şi Moise Guran (TVR). De asemenea, premiul pentru excelenţă în educare şi informare non-TV a fost primit de Petre Barbu (Forbes România).
Premiul pentru excelenţă în entertainment TV le-a fost acordat lui Smiley şi Pavel Bartoş (Pro TV), iar echipa Times New Roman a primit premiul pentru excelenţă în entertainment non-TV.
De asemenea, premiul de excelenţă pentru tinere speranţe i-a revenit Ioanei Filip (McCann Erickson România), premiul pentru excelenţă în educaţie pentru marketing şi comunicare, Afroditei Blasius (Bridge Communication) şi lui Sorin Psatta (Graffiti BBDO Romania), acesta din urmă primind şi premiul pentru personalitatea anului în marcomm.
IAA este organizaţie tripartită, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing - de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass-media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări.
În Romania, IAA reuneşte peste 170 companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii şi agenţii de publicitate. Rolul său este să promoveze în România standardele internaţionale recunoscute în domeniul marketingului si comunicării.
Citește pe alephnews.ro: Donald Tusk, premierul Poloniei, avertizează că amenințarea unui Al Treilea Război Mondial este „serioasă și reală”
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Citește și: Campania "Why don't you come over?" realizată de GMP Group şi Mediafax Group a câştigat premiul Grand Prix la Eurobest
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Intră România în Schengen din ianuarie? Momentul decisiv ar putea fi reprezentat de discuția de la Budapesta
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Cu ce condiție i-ar fi lăsat Adriana Bahmuțeanu pe băieții ei în vila lui Silviu Prigoană: 'Eram DISPUSĂ!'
CANCAN.RO
Cod roșu de viscol și ninsori abundente în România, emis de meteorologii de la Severe Weather Alert
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe