Campania „Why don’t you come over” a luptat pentru un trofeu la categoriile “Crisis and Issue Management” şi “Media, Arts and Entertainment”, informează Gândul.
La prima categorie, campania demarată de Gândul şi GMP Advertising, şi continuată cu ajutorul Webstyler, a concurat cu alte patru campanii din Germania – “The World Most Powerful Banner” (Ogilvy Frankfurt), SUA – “Farmers&Ranchers answer the tough questons” (Ketchum Los Angeles), Tunisia – “Mobilizing The 12th Man” (Memac Ogilvy/Label Tunisia/Ogilvyaction Tunisia) şi Regatul Unit al Marii Britanii – “We Believe in D&T – Averting a Crisis” (Webershandwich Londra).
La cea de-a doua categorie, “Media, Arts and Entertainment”, campania românească a avut doi competitori: Rusia, cu “The Audioguide Project” (Y&R RUSIA) şi Olanda, cu „Metropole Tweetphony” (Havas Worldwide Amsterdam).
„Why don’t you come over” a fost singura campanie românească care a ajuns pe lista scurtă a nominalizărilor în secţiunea PR Lions.