- Home
- Cultură-Media
- BRUXELLES, (20.05.2009, 14:25)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Campania pentru europarlamentare, prin intermediul YouTube şi Twitter
Instituţiile europene şi candidaţii la europarlamentare încearcă să ajungă la tineri prin intermediul spoturilor pe YouTube şi a mesajelor pe Twitter, încercând să îi convingă pe aceştia să se prezinte la vot la alegerile europene.
Urmărește
22 afișări
Campania pentru europarlamentare, prin intermediul YouTube şi Twitter
Dintre diversele metode de utilizate pentru promovarea alegerilor europene în rândul tinerilor în ultimele săptămâni fac parte difuzarea de videoclipuri pe canalul YouTube al Parlamentului European..
Primul videoclip, realizat ca un promo pentru un film de groază, prezintă o tânără blondă care ţipă şi aleargă pe coridoarele unei clădiri şi are ca fundal o linie melodică angoasantă.
Alte trei videoclipuri prezintă o tânără care vine speriată la un birou electoral pentru a vota, apoi pleacă în fugă, fiind urmată de un asasin cu mască similar celui din "Scream". Sloganul spotului este "Există întotdeauna timp pentru vot". Celelalte două clipuri prezintă o bandă de hoţi care merg la vor şi cicliştii din Turul Franţei care se opresc în plină competiţie pentru a merge la urne.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Trump cere Curții Supreme din SUA să suspende legea ce ar interzice TikTok-ul
-
Se întoarce obligativitatea purtării măştilor în mai multe spitale din Ţara Galilor
-
Războiul din Ucraina, ziua 1039. Bloomberg: Oficialii americani cred că Ucraina ar putea fi forţată să se retragă din regiunea Kursk în primăvară / SUA trimite noi ajutoare militare Ucrainei / Trupele nord-coreene au suferit peste 1.000 de pierderi în regiunea Kursk în ultima săptămână
-
„Părintele fondator al AI” crede că tehnologia ar putea duce la dispariţia oamenilor în 10 ani
"Obiectivul este de a ajunge la tinerii care accesează frecvent internetul şi popularizarea alegerilor în rândul lor. Sperăm că, în urma acestor eforturi, măcar o parte vor fi mai interesaţi să se prezinte la vot", a declarat un purtător de cuvânt al Parlamentului European.
O iniţiativă de promovare a alegerilor europarlamentare a avut şi Comisia Europeană, care a lansat, la începutul lui aprilie, în colaborare cu postul TV MTV, o campanie pentru a încerca să-i aducă la urne pe tinerii cu vârste sub 25 de ani, în condiţiile în care respectiva categorie de vârstă este cea mai afectată de absenteism.
La alegerile europene din 2004, rata de absenteism de la vot a fost de 50% la nivelul Uniunii Europene şi de 77% în cadrul categoriei de vârstă 18-24 de ani.
Potrivit unui sondaj realizat la începutul anului, participarea la vot la alegerile europarlamentare se anunţă şi mai scăzută pentru anul acesta, numai 34% dintre cetăţeni declarând că intenţionează să se prezinte la vot.
Pentru a determina europenii să meargă să îşi exprime opţiunile electorale, Comisia Europeană şi MTV au realizat spoturi TV pe tema "Europa, mă auzi?", care pot fi vizualizate şi online (www.caneuhearme.eu).
Parlamentul European intenţionează să lanseze un demers pentru mobilizarea la vot şi pe platforma de microblogging Twitter, utilizată cu succes de Barack Obama în cadrul campaniei sale prezidenţiale. În plus, candidaţii la europarlamentare fac eforturi pentru a se familiariza cu acest nou mod de comunicare, care este la modă în rândul tinerilor.
Citește pe alephnews.ro: Specialiștii britanici au realizat un plan alimentar pentru ultimele zile din an. Cum rămâi fresh până în 2025?
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
De la anul „ultra-bogaţilor”, la cel în care trebuie să ne confruntăm cu consecinţele deceniilor de acumulări de datorii. Ce s-ar putea întâmpla în 2025?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Una dintre cele mai râvnite femei din lume s-a despărțit de iubitul fotbalist. Cine e latino loverul de care s-a îndrăgostit
PROSPORT.RO
BREAKING! Încă o dramă pentru familia celor trei români morți pe E85! Din păcate, este vorba despre tatăl bărbatului
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe