- Home
- Cultură-Media
- BRUXELLES, (20.05.2009, 14:25)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Campania pentru europarlamentare, prin intermediul YouTube şi Twitter
Instituţiile europene şi candidaţii la europarlamentare încearcă să ajungă la tineri prin intermediul spoturilor pe YouTube şi a mesajelor pe Twitter, încercând să îi convingă pe aceştia să se prezinte la vot la alegerile europene.
Urmărește
21 afișări
Campania pentru europarlamentare, prin intermediul YouTube şi Twitter
Dintre diversele metode de utilizate pentru promovarea alegerilor europene în rândul tinerilor în ultimele săptămâni fac parte difuzarea de videoclipuri pe canalul YouTube al Parlamentului European..
Primul videoclip, realizat ca un promo pentru un film de groază, prezintă o tânără blondă care ţipă şi aleargă pe coridoarele unei clădiri şi are ca fundal o linie melodică angoasantă.
Alte trei videoclipuri prezintă o tânără care vine speriată la un birou electoral pentru a vota, apoi pleacă în fugă, fiind urmată de un asasin cu mască similar celui din "Scream". Sloganul spotului este "Există întotdeauna timp pentru vot". Celelalte două clipuri prezintă o bandă de hoţi care merg la vor şi cicliştii din Turul Franţei care se opresc în plină competiţie pentru a merge la urne.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Gabriel Cotabiță a murit la vârsta de 69 de ani
-
Prag depăşit. Peste 150.000 de români au votat în străinătate la alegerile prezidenţiale
-
Atenţionare de călătorie în Italia din cauza unei greve în transportul feroviar
-
În Schengen, dar cu controale la graniţă. Surse bulgare: controalele la frontierele terestre vor rămâne în vigoare timp de cel puţin şase luni după aderare. Excepţie pentru graniţa Bulgaria-Grecia
"Obiectivul este de a ajunge la tinerii care accesează frecvent internetul şi popularizarea alegerilor în rândul lor. Sperăm că, în urma acestor eforturi, măcar o parte vor fi mai interesaţi să se prezinte la vot", a declarat un purtător de cuvânt al Parlamentului European.
O iniţiativă de promovare a alegerilor europarlamentare a avut şi Comisia Europeană, care a lansat, la începutul lui aprilie, în colaborare cu postul TV MTV, o campanie pentru a încerca să-i aducă la urne pe tinerii cu vârste sub 25 de ani, în condiţiile în care respectiva categorie de vârstă este cea mai afectată de absenteism.
La alegerile europene din 2004, rata de absenteism de la vot a fost de 50% la nivelul Uniunii Europene şi de 77% în cadrul categoriei de vârstă 18-24 de ani.
Potrivit unui sondaj realizat la începutul anului, participarea la vot la alegerile europarlamentare se anunţă şi mai scăzută pentru anul acesta, numai 34% dintre cetăţeni declarând că intenţionează să se prezinte la vot.
Pentru a determina europenii să meargă să îşi exprime opţiunile electorale, Comisia Europeană şi MTV au realizat spoturi TV pe tema "Europa, mă auzi?", care pot fi vizualizate şi online (www.caneuhearme.eu).
Parlamentul European intenţionează să lanseze un demers pentru mobilizarea la vot şi pe platforma de microblogging Twitter, utilizată cu succes de Barack Obama în cadrul campaniei sale prezidenţiale. În plus, candidaţii la europarlamentare fac eforturi pentru a se familiariza cu acest nou mod de comunicare, care este la modă în rândul tinerilor.
Citește pe alephnews.ro: Moscova nu are bani nici să câștige războiul cu Ucraina, nici să piardă. Care este situația economică a Rusiei
Citește pe www.zf.ro: Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ce a primit o clientă, după ce a comandat piept de pui în restaurantul lui Dani Oțil: „M-am îmbolnăvit pe loc”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe