Campania "Superlibrarii", care premiază poveşti ale oamenilor dedicaţi cărţilor, lansată de Nemira

Editura Nemira lansează campania "Superlibrarii", prin care îşi propune ca, împreună cu cei care se bucură de plăcerea lecturii, să îi facă cunoscuţi pe oamenii care îşi dedică viaţa cărţilor - librarii -, care, de multe ori neobservaţi, schimbă viaţa celor din jur prin recomandările pe care le fac.

Urmărește
144 afișări
Imaginea articolului Campania "Superlibrarii", care premiază poveşti ale oamenilor dedicaţi cărţilor, lansată de Nemira

Campania "Superlibrarii", care premiază poveşti ale oamenilor dedicaţi cărţilor, lansată de Nemira (Imagine: Shutterstock)

Potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX, în săptămânile care urmează, publicul va auzi vorbindu-se mult despre "Viaţa de poveste a lui A.J. Fikry", de Gabrielle Zevin, un roman emoţionant despre un librar, dragostea de cărţi şi dragostea pentru ceilalţi.

"Suntem siguri că toţi cunoaştem oameni îndrăgostiţi de cărţi, a căror viaţă este dedicată acestora cu pasiune în spaţiul cochet al librăriilor, asemenea lui A.J. Fikry, iar acum este momentul ca toată lumea să afle cine sunt!", spun reprezentanţii editurii Nemira.

Prin urmare, cei care ştiu vreun librar care le face viaţa mai frumoasă celor din jurul său, recomandându-le o carte de neuitat, este invitat să-i spună povestea pe blogul Nemira. Apoi, cele mai frumoase poveşti vor fi premiate.

Seria de interviuri cu librari vor apărea pe tot parcursul lunii iunie pe site-urile şi blogurile care susţin această campanie.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici