- Home
- Cultură-Media
- (22.11.2013, 10:00)
- Liliana Micu - Mediafax
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Campania “Why Don’t You Come Over” premiată la PR Awards
Campania “Why Don’t You Come Over”, creată şi susţinută de Gândul şi GMP, a obţinut titlul de „Campania Anului” la a XI-a ediţie a Romanian PR Awards, organizată de Forum for International Communications, pe 20 noiembrie, la JW Marriott Bucureşti.
Urmărește
144 afișări
Campania “Why Don’t You Come Over” premiată la PR Awards
“Este un premiu pe care îl merită românii, cei care au înţeles că este timpul să venim cu un răspuns, care au preluat campania începută de GMP şi Gândul.info şi au transformat-o într-o cauză personală. Sper să îi avem alături în continuare pentru că nu plănuim să ne oprim. România merită o imagine mai bună în Europa şi în lume, şi are şi atuurile pentru aceasta, aşa cum demonstrează această campanie”, declară Claudiu Pândaru, director editorial Gândul.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Preşedinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot şi pune ştampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăţi că exişti
-
Istoria alegerilor prezidenţiale din România: de la căderea comunismului la democraţia europeană
-
Alegeri prezidenţiale 2024, primul tur. Unde se pune ştampila şi cum arată buletinul de vot
"Am avut şansa să lucrăm împreună o campanie în care s-au aliniat toate planetele: colegi care au stat nopţile ca totul să iasă bine şi repede, un client cu curaj, care a ţinut bine de tot pasul cu partea de content editorial, două popoare care exceleaza la capitolul simţul umorului şi un moment în care presa internaţională nu se aştepta să afle şi altfel de lucruri despre România. Cred că lecţia cea mai importantă este că, în era Facebook, oamenii şi brandurile au mai multă putere reală de a schimba lucrurile decât oricand.", a precizat Mihai Gongu, Creative Director GMP Advertising.
În cadrul evenimentului, au fost acordate 19 premii de aur, 30 de premii de argint şi 9 diplome de excelenţă de către un juriu internaţional de top, reunind competenţe în comunicare din SUA, Marea Britanie, Germania, Italia, Belgia, Olanda, Suedia, Franţa şi România.
Iniţiativa a pornit în luna februarie a acestui an, ca răspuns la acţiunea iniţiată de cotidianul britanic „The Guardian”, de descurajare a emigranţilor români şi bulgari de a veni să lucreze în Regatul Unit. Campania a pornit cu afişe prin care, într-o manieră amuzantă şi uşor ironică, se descriau avantajele pe care le prezintă România, în raport cu Marea Britanie, britanicii fiind, astfel, invitaţi să vină în România.
Afişele s-au viralizat rapid pe reţelele sociale, iar campania a fost preluată de nenumărate publicaţii şi site-uri din toată lumea. Cel mai popular afiş a fost cel prin care frumuseţe româncelor era comparată cu cea a Ducesei de Cambridge şi a surorii acesteia, acestea două bucurându-se de o imensă apreciere şi popularitate în rândul britanicilor.
Următoarea etapă a campaniei a adus invitaţia concretă adresată britanicilor de a găsi o „canapea” oferită de români pentru a petrece câteva zile în România şi a se convinge singuri de adevarul mesajelor din afişe. În plus, pe site-ul www.whydontyoucomeover.co.uk, a fost adăugată o secţiune specială unde angajatorii români puteau oferi joburi britanicilor.
Campania a generat peste 5 milioane de afişări în presa românească (print, online, radio, TV) şi peste 100 de materiale în presa internaţională, fiind premiată atât în ţară, la Gala Internetics, la Golden Drum, cât şi peste hotare, la AdStars. De asemenea, Why Don’t You Come Over a fost nominalizată la CannesLions 2013, la categoria PR, subcategoriile „Crisis” şi „Media”, dar şi la European Excellence Awards la categoria „Bulgaria, Romania, Croatia, Slovenia, Serbia, Montenegro, Bosnia-Herzegovina”
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Motivul real pentru care Silviu Prigoană și-a botezat primii copii Honorius, Silvius și Maximus
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe