- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (09.12.2013, 16:03)
- Departamentul Life
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Campania "Why don't you come over?" realizată de GMP Group şi Mediafax Group a câştigat premiul Grand Prix la Eurobest
Campania "Why don't you come over?", realizată de GMP Group (GMP Avertising, Webstyler şi GMP PR) împreună cu Mediafax Group, a câştigat Grand Prix la categoria PR la ediţia din 2013 a competiţiei Eurobest, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
Urmărește
443 afișări
Campania "Why don't you come over?" realizată de GMP Group şi Mediafax Group a câştigat premiul Grand Prix la Eurobest
Gândul.info, publicaţia alături de care care a fost realizată campania "Why don't you come over?" (WDYCO), este astfel nu doar cel mai premiat brand românesc al Noii Europe, ci şi al Europei în general, fiind cel mai premiat brand românesc la Eurobest.
"E o onoare pentru noi că am luat Grand Prix la Eurobest în categoria PR, pentru o campanie integrată pentru care au colaborat competenţe diferite ale GMP Group. Însă, mai tare ne bucură faptul că ştirile pozitive despre România nu contenesc să se scrie, că oameni care, de altfel, îi vor pe români afară din ţările lor, află despre campania noastră şi văd şi o altă faţă a românilor. Fiecare premiu internaţional pe care campania WDYCO l-a adus în ţară înseamnă câte o nouă ocazie de a se vorbi la nivel internaţional despre campanie şi mesajul ei. Juriile festivalurilor internaţionale care au premiat campania, comunicatorii aflaţi în sală la decernare, presa internaţională care a scris despre fiecare competiţie în parte, toţi ar fi putut fi target al campaniei. Iar atenţia acordată acesteia, recunoaşterea creativităţii, a inovaţiei în PR şi comunicare online pentru WDYCO se întorc ca beneficii pentru România, nu doar pentru GMP Group şi Mediafax Group", a declarat Felix Tataru, preşedinte GMP Group.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Crin Antonescu este candidatul comun al coaliției PSD-PNL-UDMR la alegerile prezidențiale
-
Crin Antonescu va fi candidatul comun pentru alegerile prezidenţiale. Propunerea va fi aprobată de fiecare partid al alianţei
-
FT: Echipa de tranziţie a lui Donald Trump vrea să retragă SUA din OMS „în prima zi” de mandat
-
Bolojan: Am semnat acest protocol pentru ca România să aibă un guvern stabil într-o perioadă dificilă
Campania semnată de Grupul GMP pentru brandul gândul.info a adunat un palmares bogat de premii, fiind probabil cea mai premiată campanie românească din 2013. Printre premiile primite de această campanie se numără: Grand Prix - Digital Campaigns, Gold - PR Campaigns, Silver - Integrated Campaigns la Golden Drum 2013; Gold la categoria Best of PR, Silver la categoria Online la ADC*RO Awards, competiţie la care aceeaşi campanie a fost desemnată cea mai bună campanie integrată, câştigand trofeul Silver la categoria Best of Integrated; Finalist la Cannes Lions 2013, categoria PR, subcategoriile crisis şi media; Gold Medal la categoria PR Campaigns, AdStars 2013 şi cea mai bună campanie din regiune, la European Excellence Awards.
"Why don't you come over?" este o campanie integrată realizată prin colaborarea a trei agenţii din GMP Group - GMP Advertising, Webstyler şi GMP PR, alături de Mediafax Group. Campania a venit ca un răspuns al GMP şi gândul.info la campania britanică menită să stopeze "exodul" de români în Marea Britanie, odată cu ridicarea restricţiilor de pe piaţa muncii în ianuarie 2014. Pornită din GMP Advertising, campania a fost completată cu componente de digital de Webstyler şi de PR şi media relations de GMP PR.
În doar două săptămâni, campania s-a răspândit în toată lumea, implicând activ sute de mii de români şi generând peste 100 de apariţii în presa internaţională, echivalentul a 2 milioane de euro free media. Campania de media relations gestionată de GMP PR a fost una dintre cele mai complexe ale grupului, implicând contact direct cu peste 50 de publicaţii de pe 5 continente. Succesul campaniei s-a datorat unui mix de creativitate, inovaţie, viteză de reacţie atât din partea GMP Group, cât şi a clientului.
Gândul.info este liderul ziarelor online din România - deţinut de Mediafax Group, cel mai puternic grup media din ţară.
GMP Advertising este una dintre cele mai importante agenţii creative independente, făcând echipă cu agenţia Webstyler pentru campaniile de publicitate online.
Întreaga campanie a fost finanţată din fonduri private şi nu a fost afiliată cu nicio instituţie politică sau guvernamentală din România sau din altă parte.
Citește pe alephnews.ro: Descoperirea care sfidează înțelegerea noastră asupra Universului: Ce este „timpul negativ” în fizică
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Meta este dat în judecată pentru „traumatizarea pe viață” a moderatorilor Facebook din Kenya. Peste 140 de angajați sunt diagnosticați cu PTSD
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 10:07
-
astăzi, 10:01
Victor Negrescu: Am securizat pentru 2024 un buget UE record, cu 6% mai mare decât anul acesta