- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (09.12.2013, 16:03)
- Departamentul Life
Campania "Why don't you come over?" realizată de GMP Group şi Mediafax Group a câştigat premiul Grand Prix la Eurobest
Campania "Why don't you come over?", realizată de GMP Group (GMP Avertising, Webstyler şi GMP PR) împreună cu Mediafax Group, a câştigat Grand Prix la categoria PR la ediţia din 2013 a competiţiei Eurobest, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
Urmărește
444 afișări
Campania "Why don't you come over?" realizată de GMP Group şi Mediafax Group a câştigat premiul Grand Prix la Eurobest
Gândul.info, publicaţia alături de care care a fost realizată campania "Why don't you come over?" (WDYCO), este astfel nu doar cel mai premiat brand românesc al Noii Europe, ci şi al Europei în general, fiind cel mai premiat brand românesc la Eurobest.
"E o onoare pentru noi că am luat Grand Prix la Eurobest în categoria PR, pentru o campanie integrată pentru care au colaborat competenţe diferite ale GMP Group. Însă, mai tare ne bucură faptul că ştirile pozitive despre România nu contenesc să se scrie, că oameni care, de altfel, îi vor pe români afară din ţările lor, află despre campania noastră şi văd şi o altă faţă a românilor. Fiecare premiu internaţional pe care campania WDYCO l-a adus în ţară înseamnă câte o nouă ocazie de a se vorbi la nivel internaţional despre campanie şi mesajul ei. Juriile festivalurilor internaţionale care au premiat campania, comunicatorii aflaţi în sală la decernare, presa internaţională care a scris despre fiecare competiţie în parte, toţi ar fi putut fi target al campaniei. Iar atenţia acordată acesteia, recunoaşterea creativităţii, a inovaţiei în PR şi comunicare online pentru WDYCO se întorc ca beneficii pentru România, nu doar pentru GMP Group şi Mediafax Group", a declarat Felix Tataru, preşedinte GMP Group.
Campania semnată de Grupul GMP pentru brandul gândul.info a adunat un palmares bogat de premii, fiind probabil cea mai premiată campanie românească din 2013. Printre premiile primite de această campanie se numără: Grand Prix - Digital Campaigns, Gold - PR Campaigns, Silver - Integrated Campaigns la Golden Drum 2013; Gold la categoria Best of PR, Silver la categoria Online la ADC*RO Awards, competiţie la care aceeaşi campanie a fost desemnată cea mai bună campanie integrată, câştigand trofeul Silver la categoria Best of Integrated; Finalist la Cannes Lions 2013, categoria PR, subcategoriile crisis şi media; Gold Medal la categoria PR Campaigns, AdStars 2013 şi cea mai bună campanie din regiune, la European Excellence Awards.
ULTIMELE ȘTIRI
-
TU l-ai vota pe Donald Trump, dacă ar candida la Președinția României? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Bolojan: Bugetarii din Senat vor da concursuri
-
Antonescu: Sunt conectat puţin (cu partidele), adică atât cât trebuie
-
Bolojan insistă pentru restructurare: „Nu putem continua risipa banilor publici"
"Why don't you come over?" este o campanie integrată realizată prin colaborarea a trei agenţii din GMP Group - GMP Advertising, Webstyler şi GMP PR, alături de Mediafax Group. Campania a venit ca un răspuns al GMP şi gândul.info la campania britanică menită să stopeze "exodul" de români în Marea Britanie, odată cu ridicarea restricţiilor de pe piaţa muncii în ianuarie 2014. Pornită din GMP Advertising, campania a fost completată cu componente de digital de Webstyler şi de PR şi media relations de GMP PR.
În doar două săptămâni, campania s-a răspândit în toată lumea, implicând activ sute de mii de români şi generând peste 100 de apariţii în presa internaţională, echivalentul a 2 milioane de euro free media. Campania de media relations gestionată de GMP PR a fost una dintre cele mai complexe ale grupului, implicând contact direct cu peste 50 de publicaţii de pe 5 continente. Succesul campaniei s-a datorat unui mix de creativitate, inovaţie, viteză de reacţie atât din partea GMP Group, cât şi a clientului.
Gândul.info este liderul ziarelor online din România - deţinut de Mediafax Group, cel mai puternic grup media din ţară.
GMP Advertising este una dintre cele mai importante agenţii creative independente, făcând echipă cu agenţia Webstyler pentru campaniile de publicitate online.
Întreaga campanie a fost finanţată din fonduri private şi nu a fost afiliată cu nicio instituţie politică sau guvernamentală din România sau din altă parte.
Citește pe alephnews.ro: Robert Fico a declarat că opoziția plănuiește o lovitură de stat similară cu revolta EuroMaidan din Ucraina. Ce a declarat Premierul slovac
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Surpriză la început de an: FMI a schimbat şeful pentru România şi descinde la Bucureşti la începutul lunii februarie să se întâlnească cu Guvernul şi BNR pentru a ”analiza evoluţiile economice şi financiare recente”
Undă verde pentru afacerea secolului: Donald Trump nu are nimic împotriva achiziţiei Tik Tok de către armata sa de miliardari. Cine sunt cei doi titani ai lumii financiare care vor fi vârful de lance al tranzacţiei
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Jurata de la show-ul de talente, fotografiată de paparazzi la întâlnirea cu celebrul milionar mai tânăr cu 12 ani decât ea
PROSPORT.RO
Anda Adam participă la Asia Express 2025! Cine e colegul vedetei în emisiunea de la Antena 1
CANCAN.RO
Orașul din România în care ești AMENDAT cu 2.500 lei dacă nu ai numărul apartamentului pe ușă
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe