Campanie aniversară "MEDIAFAX - 20 de ani": cititorii, invitaţi să premieze anul care le-a plăcut

MEDIAFAX, cel mai mare furnizor român de informaţie generalistă şi de business, lansează, joi, campania aniversară "Mediafax-20 de ani", pentru a celebra împlinirea a două decenii de activitate, invitându-şi cititorii să "premieze" cu un "Like" cel mai bun an din ultimii 20 pe www.mediafax.ro/20ani.

Urmărește
1005 afișări
Imaginea articolului Campanie aniversară "MEDIAFAX - 20 de ani": cititorii, invitaţi să premieze anul care le-a plăcut

Campanie aniversară "MEDIAFAX - 20 de ani": cititorii, invitaţi să premieze anul care le-a plăcut

Campania se desfăşoară pe www.mediafax.ro/20ani, unde utilizatorii au şansa de a călători în timp, rememorând evenimentele majore care au marcat istoria ultimilor 20 de ani şi care au fost relatate de MEDIAFAX. De la mineriada din 1991 şi isteria generată de concertul lui Michael Jackson în 1992 la uralele galeriei pentru echipa naţională de fotbal din 1994 şi prima alternanţă la putere din 1996, de la vremuri mai bune pentru România, cu aderarea la NATO şi UE, la momente dificile precum recesiunea, toate sunt reunite pe site-ul campaniei într-o călătorie în timp cu viteza informaţiei.

Tot pe www.mediafax.ro/20ani, în secţiunea "Like-a-Year", utilizatorii au posibilitatea de a da "Like" anului care le-a plăcut cel mai mult, cu care se identifică sau care le trezeşte cele mai multe nostalgii. În plus, pot comenta anul preferat pe pagina "Like-a-Year" de pe Facebook.

Cei care vor intra pe site-ul dedicat campaniei vor putea afla întreaga istorie a transformărilor prin care a trecut MEDIAFAX de la înfiinţare până în prezent. De asemenea, vizitatorii site-ului vor găsi şi declaraţii ale jurnaliştilor MEDIAFAX care povestesc ce înseamnă pentru ei presa şi lucrul într-o agenţie de presă, precum şi amintiri interesante sau amuzante din cariera lor.

Campania aniversară "MEDIAFAX - 20 de ani" se va încheia printr-un eveniment special, o gală premium în care Mediafax va face o nouă incursiune inedită în istoria ultimilor 20 de ani şi va premia personalităţi care au făcut ceva memorabil şi valoros pentru români.

Campania este realizată cu sprijinul Romtelecom, în calitate de partener principal, şi al companiilor Cosmote, Alpha Bank, Bancpost, Ursus şi Omniasig.

MEDIAFAX este cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România. Înfiinţată în 1991, compania face in prezent parte din cel mai mare grup media din România, MEDIAFAX Group, şi are peste 2.000 de clienţi din mass-media, sectorul public şi cel de afaceri. Printre produsele şi serviciile MEDIAFAX se numără fluxuri zilnice de ştiri şi fotografie de presă, servicii de monitorizare de presă şi de distribuţie de comunicate de presă, rapoarte de piaţă, conţinut multimedia pentru telefonia mobilă. Din 2007, MEDIAFAX se adresează în mod direct şi consumatorilor finali, nu doar sectorului business, prin www.mediafax.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici