- Home
- Cultură-Media
- (18.06.2014, 20:57)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Campaniile Dero şi Coccolino, dezvoltate de Unilever împreună cu Mindshare, premiate la Gala Effie
Campaniile Dero şi Coccolino, dezvoltate de Uilever împreună cu Mindshare, au câştigat argintul şi bronzul la Romanian Effie Awards 2014
Urmărește
230 afișări
Campaniile Dero şi Coccolino, dezvoltate de Unilever împreună cu Mindshare, premiate la Gala Effie
Potrivit unui comunicat transmis MEDIAFAX, "Coccolino a obţinut Silver la categoria "Single Media Company Activation" pentru campania de sponsorizare a serialului Suleyman Magnificul". De asemenea "DERO a fost premiat cu Bronze pentru campania 1 Decembrie – Brăţara ne uneşte".
Unilever a câştigat patru premii Effie, cu DERO, Coccolino, Delikat şi MAGNUM, fiind cel mai premiat advertiser la ediţia din acest an.
Mindshare a fost cea mai premiată agenţie de media la Effie 2014, avand două campanii înscrise câştigătoare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Un diplomat rus de rang înalt afirmă că Rusia este deschisă la orice discuţii de pace în Ucraina dacă Trump le iniţiază
-
Ford Otosan a oprit azi producţia la uzina de la Craiova din cauza Electrocentrale Craiova. Pierderi estimate la peste 40 mil. Euro
-
România, eliminată din turneul final BJK Cup de Japonia după ce a cedat la dublu
-
Comisia Europeană trimite România în faţa CJUE pentru că nu a colectat şi epurat în mod corespunzător apele uzate
În campania "1 Decembrie - Brăţara ne uneşte", DERO a susţinut "reînvierea vetrelor meşteşugăreşti adevarate, unde se păstrează proaspete cele mai autentice tradiţii".
"Cu ocazia împlinirii a 95 de ani de la Marea Unire, DERO a pus deoparte cu drag în pachetele speciale de 9,5kg o brăţară tricoloră, lucrată de mână într-o comunitate dintr-un sat de la Dunăre", se precizează în comunicat. Scopul campaniei a fost să-i încurajeze pe români să-şi exprime mândria naţşională purtând brăţara tricoloră.
Obiectivul campaniei Coccolino de sponsorizare a serialului Suleyman "a fost integrarea, şi nu plasarea brandului în serial, în contextul unor scene cu interioare şi costume bogate în texturi ample", menţionează comunicatul.
Echipa Unilever SCE a fost formată din: Iulia Floricica - SBM Laundry USCE , Oana Sbarlea - JBM Fabric Cleaning USCE, Adelina Marinescu – Laundry USCE Intern, Andra Sima – JBM Fabric Conditioners USCE, Anca Nicoara – JBM Fabric Conditioners USCE. Echipa Mindshare: Lavinia Goia - Account Director, Clara Berindean – Group Account Director, Maria Bucur – Account Director, Andreea Irinca – Media Strategist, Oana Petroff – CEO.
Citește pe alephnews.ro: Primarul Londrei susține că Trump l-a atacat în mod repetat referitor la etnia şi religia sa
Citește pe www.zf.ro: Piaţa muncii dă în clocot: Încă un domeniu a fost cucerit de inteligenţa artificială
Citește pe www.zf.ro: Black Friday sparge toate recordurile. Sute de milioane de lei până la această oră
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Doi antreprenori români au adus un nou tip de casă în România, model pentru a cărui construcţie sunt necesare doar 30 de zile, iar montajul se realizează într-o singură zi
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Andreeea Bălan, apariție spectaculoasă la Protevelion 2025. Rochia a lăsat la vedere mult
PROSPORT.RO
Ce au făcut copiii cu trupul lui Silviu Prigoană, înainte de înmormântare. I-au respectat o dorință arzătoare
CANCAN.RO
Cine este și cu ce se ocupă Mihaela, văduva lui Silviu Prigoană. Are trei copii și s-a mutat de la Sibiu la București pentru omul de afaceri
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe