Ikea şi-a lansat cea mai recentă campanie de publicitate, „Happy to Bed”, sâmbătă, în Marea Britanie, în timpul emisiunii „The X Factor”. Campania doreşte să prezinte dormitorul ca fiind mai mult decât un loc pentru somn, informează brandrepublic.com.
Spotul de 60 de secunde pentru TV se numeşte „Playfight” şi are în centru un cuplu, soţ şi soţie, care se bat cu pernele. Fundalul sonor este asigurat de melodia „Asfalt Tango” al trupei Fanfara Ciocârlia. Campania va avea o componentă pentru telefoanele mobile, cu o aplicaţie gratuită şi va continua cu un blog dedicat camerei „celei mai neglijate” din casă.
Ikea este o companie de retail mobilier şi decoraţiuni, de origine suedeză, fondată în 1943 de Ingvar Kamprad. Marca Ikea a fost înregistrată în 1943, în Suedia. Compania Ikea deţinea, în august 2010, peste 320 de magazine în 38 de ţări sau teritorii, dintre care 37 de magazine erau francize deţinute de alte companii decât Ikea Group.
Începând din 1996, Fanfara Ciocârlia a devenit un fenomen mondial pe scena de world music. Sunetul unic, misterios, precum şi abilităţile tehnice ale interpreţilor i-au făcut faimoşi pe cei din Fanfara Ciocârlia. În 2006, ei au câştigat premiul BBC Radio 3 Planet Award pentru artişti europeni.
Fanfara a cucerit lumea prin muzica explozivă inspirată din ritmurile fanfarelor militare turceşti, combinând cântece şi dansuri tradiţionale româneşti, ţigăneşti, bulgăreşti şi macedonene.