Care a fost reacţia locuitorilor din Hiroshima după ce filmul „Oppenheimer” a câştigat premiul Oscar

  • Locuitorii din Hiroshima speră că premiile Oscar pentru „Oppenheimer” să atragă atenţia lumii asupra tragediilor provocate de bombele atomice.
  • Reacţia a apărut după ce filmul „Oppenheimer” a câştigat premiul Oscar.
  • Pelicula descrie cursa pentru dezvoltarea bombei atomice.
Urmărește
2327 afișări
Imaginea articolului Care a fost reacţia locuitorilor din Hiroshima după ce filmul „Oppenheimer” a câştigat premiul Oscar

Care a fost reacţia locuitorilor din Hiroshima după ce filmul „Oppenheimer” a câştigat premiul Oscar

Filmul „Oppenheimer” arată cum au apărut bombele atomice care au devastat oraşele japoneze Hiroshima şi Nagasaki în urmă cu 78 de ani. Filmul nu a fost difuzat încă în Japonia.

„Cu siguranţă vreau să văd acest film”, a spus Yasuhiro Akiyama, un profesor de 43 de ani, potrivit Reuters.

„Sper că mai mulţi oameni din întreaga lume care au văzut filmul vor dori să viziteze Hiroshima şi să vină la Parcul Memorial al Păcii şi la Domul Bombei Atomice”, a adăugat el.

„Oppenheimer” va rula în Japonia începând de pe 29 martie, la aproximativ opt luni de la debut. Lansarea de anul trecut a avut loc cu doar câteva săptămâni înaintea comemorării tragediei de la Hiroshima şi Nagasaki care s-a soldat cu peste 200.000 de decese.

Controversele cu privire la conţinutul filmului, despre care unii au spus că trece cu vederea impactul uman al bombardamentelor, ridică semne de întrebare privind succesul filmului în Japonia.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici