Carte de management în stilul lui Ginghis Han pentru dentişti, premiată pentru cel mai ciudat titlu

Volumul "Managing a Dental Practice the Genghis Khan Way" (Cum să faci afaceri ca dentist în stilul lui Ginghis Han) a câştigat premiul pentru cel mai ciudat titlu de carte din 2010, distincţie decernată anual de revista britanică The Bookseller, potrivit bbc.co.uk.

Urmărește
12 afișări

Cartea este semnată de Michael Young, un fost dentist, şi oferă sfaturi despre cum poate fi construit un imperiu în acest domeniu, urmând calea celebrului cuceritor mongol. Capitole din acest manual se referă la managementul conflictelor, team building şi "pregătirea pentru dezastre".

Volumul câştigător a fost desemnat prin votul publicului, pe site-ul publicaţiei The Bookseller.

Cel mai mare rival al său a fost volumul intitulat "8th International Friction Stir Welding Symposium Proceedings" (Lucrările celui de-al optulea simpozion despre sudarea prin fricţiune), care prezintă un eveniment cu acest titlu care a avut loc în Germania, în mai anul trecut.

Pe lista scurtă au mai fost titlurile "What Colour Is Your Dog?" (Ce culoare are câinele tău?), "The Italian's One-Night Love-Child" (Copilul italianului dintr-o dragoste de-o noapte), "Myth of the Social Volcano" (Mitul vulcanului social) şi "The Generosity of the Dead" (Generozitatea morţilor).

Câştigătorul de anul trecut, "Crocheting Adventures with Hyperbolic Planes" (Aventurile croşetatului cu planuri hiperbolice), s-a bucurat de creşterea vânzărilor de 15 ori în prima lună după ce a primit inedita distincţie acordată de revista The Bookseller. Premiul a fost instituit în 1978.

"Sunt încântat de faptul că, într-o perioadă dificilă din punct de vedere economic, editori din toată lumea au continuat să publice cărţi incredibile de nişă cu titluri obscure şi puternice", a spus Horace Bent, de la The Bookseller.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici