"Cartea în aşteptare", o campanie socială şi culturală a edituriii All, la Bookfest 2015

"Cartea în aşteptare", o campanie socială şi culturală iniţiată de grupul editorial All, va fi lansată la cea de-a zecea ediţie a Salonului Internaţional de Carte Bookfest, care se va desfăşura în perioada 20 - 24 mai, la Complexul Romexpo din Bucureşti.

Urmărește
160 afișări
Imaginea articolului "Cartea în aşteptare", o campanie socială şi culturală a edituriii All, la Bookfest 2015

"Cartea în aşteptare", o campanie socială şi culturală a edituriii All, la Bookfest 2015

"Cartea în aşteptare" este un proiect care încurajează lectura şi cultivarea interesului pentru cărţi în rândul tinerilor, informează un comunicat remis MEDIAFAX.

Nu toţi cei care vor să citească au bani de cărţi. De aceea, grupul editorial All le oferă cititorilor darnici prilejul de a-i ajuta pe elevi şi studenţi să descopere bucuria lecturii. Cei care vizitează standul editurii All de la Bookfest pot cumpăra o carte care le place, plătind doar jumătate din preţ, cu condiţia să o lase la raftul special amenajat, în aşteptarea cititorului potrivit.

Astfel, se alege o carte preferată, se plăteşte jumătate din preţul de stand şi se lasă în raftul "Cartea în aşteptare", amenajat la standul All. Ulterior, elevii şi studenţii se vor bucura de cărţile din acest raft.

S-au alăturat în acest demers de promovare a lecturii persoane publice, bloggeri, jurnalişti şi critici literari. Cărţile donate de aceştia îşi vor aştepta cititorii începând de miercuri, 20 mai, la standul All de la Bookfest.

La finalul târgului, cărţile rămase în raftul "Cartea în aşteptare" vor fi donate bibliotecii Colegiului Naţional "Gheorghe Lazăr" din Bucureşti.

Mai multe detalii despre campanie se găsesc pe allcafe.ro şi pe pagina de Facebook a editurii All.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici