Prima pagină » Cultură-Media » Aleph News – Ziua zero: o zi lungă cât un an. Primele reacţii fierbinţi

Aleph News – Ziua zero: o zi lungă cât un an. Primele reacţii fierbinţi

Aleph News – Ziua zero: o zi lungă cât un an. Primele reacţii fierbinţi

Pentru tine, Aleph News a început ieri. Pentru echipa canalului, ieri s-a încheiat un an de pregătiri. De la ideea iniţială la emisia din 1 septembrie, au fost zeci de traininguri, sute de şedinţe, mii de documente şi milioane de mesaje, pe toate canalele de comunicare posibile. Epidemia Covid a îngreunat şi mai mult procesul, obligându-ne să găsim din mers soluţii ca să avansăm. Ca să fim gata la timp.

Câţi spectatori ne-au văzut? Site-urile au adus un număr de 240.000 urmaritori. Facebook a strâns 180.000 utilizatori din live-uri şi 60.000 de vizualizări prin news stories. La acestea se adaugă 20.000 persoane reach pe YouTube şi 41.000 reach pe Instagram. Influencerii au susţinut lansarea Aleph News prin stories şi postări pe social media, care ne-au asigurat un reach de un milion şi jumătate de persoane.

Când eşti social television, comentariile curg pe toate reţelele. Inimioare şi cuvinte frumoase de la unii, dar şi vorbe alese de la nelipsiţii hateri. Ai lui Adrian Sârbu, ai câte unui coleg sau, mai simplu, ai ideii de ceva nou. Hateri ai lui Borges nu s-au manifestat. Poate că nu au apucat să-l citească.