Google, primul brand care valorează 100 de miliarde de dolari

Publicat: 29 04. 2009, 14:54
Actualizat: 06 11. 2012, 09:19

Valoarea însumată a celor 100 de mărci care compun topul se ridică la aproape 2.000 de miliarde de dolari, în creştere cu 1,7% comparativ cu anul precedent, potrivit unui comunicat al Millward Brown Optimor, companie care se ocupă de realizarea Top 100 BrandZ.

"În actualul climat economic, în care valoarea multor afaceri a scăzut, brandul a devenit chiar mai important, întrucât poate susţine companiile în perioade dificile", a declarat directorul general al Millward, Joanna Seddon.

Faţă de anul precedent, clasamentul include 15 noi branduri, între care cele mai bine plasate sunt Pampers (31), Nintendo (32) şi VISA (36).

Top 100 Brandz foloseşte la evaluarea brandurilor datele financiare ale companiilor şi studii realizate pe consumatori şi companii în peste 20 de ţări.

Vezi aici tot topul