Ce rol a jucat Internetul? Peste 400.000 €, costurile campaniei online

Cifrele de trafic realizate de principalele site-uri de ştiri din România, în ziua alegerilor şi, ulterior, în ziua anunţării primelor rezultate oficiale, arată creşteri de peste 100% faţă de o zi obişnuită, informează Gândul.

Urmărește
18 afișări
Imaginea articolului Ce rol a jucat Internetul? Peste 400.000 €, costurile campaniei online

Ce rol a jucat Internetul? Peste 400.000 €, costurile campaniei online (Imagine: Gândul)

Toate acestea vin la finalul unei campanii electorale care, de asemenea, a folosit internetul drept una dintre principale canale de comunicare, atenţia dovedită online-ului fiind mai mare ca oricând.

Orlando Nicoară, manager general al MediaPro Interactiv, a apreciat că în această campanie electorală on-line s-au cheltuit, în total de către toţi candidaţii, cel puţin 300.000 - 400.000 de euro, de cel puţin zece ori mai mult decât la alegerile de acum cinci ani.

Citeşte mai multe despre cum a înclinat balanţa campania electorală în spaţiul virtual pe www.gandul.info.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici