- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (18.01.2016, 19:14)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cele 10 trenduri ale anului 2016 - ZenithOptimedia: Consumul de publicitate pe dispozitivele mobile
ZenithOptimedia a dezvăluit 10 trenduri ce reflectă modul în care avansul tehnologic contribuie la adoptarea de consumatori a unui stil de viaţă în care dispozitivele mobile vor dobândi un rol din ce în ce mai amplu, oferind astfel noi oportunităţi de interacţiune pentru branduri şi consumatori.
Urmărește
2549 afișări
Cele 10 trenduri ale anului 2016 - ZenithOptimedia: Consumul de publicitate pe dispozitivele mobile
Punctul de plecare pentru cele 10 trenduri este cel mai recent raport de cercetare realizat de ZenithOptimedia (ZO), reţeaua din care face parte Zenith Romania, în parteneriat cu GlobalWebIndex - The Mobile Imperative - care constată că până în 2018 tinerii din întreaga lume vor petrece mai mult timp accesând internetul prin intermediul dispozitivelor mobile, faţă de accesul pe baza tuturor celorlalte dispozitive.
Sub titlul "Empowering The Mobile Consumer", cele 10 trenduri subliniază necesitatea unei abordări de marketing de tip "mobile first", pe măsură ce dispozitivele mobile evoluează de la stadiul de media, din mixul de media, la cel de platformă de bază pentru comunicarea de brand.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
-
Ciolacu efectuează o vizită de lucru la Budapesta: Vreau să îmi finalizez mandatul cu obţinerea deciziei intrării depline în Schengen
-
Şef al armatei britanice: „Suntem pregătiţi să luptăm cu Putin în Europa de Est”
-
Florian Coldea şi Dumitru Dumbravă rămân sub control judiciar
Trend 1 - De la text la voce: căutarea vocală revoluţionează experienţa mobilă
Căutarea vocală este disponibilă de aproape opt ani, dar puţini consumatori folosesc în mod regulat această facilitate. Însă trecerea de la browserele mobile la aplicaţii şi progresul tehnologic care a contribuit la creşterea uşurinţei şi a siguranţei de folosire a acestei facilităţi, sunt factori care vor propulsa căutarea vocală în 2016. Pentru branduri va fi necesară o reevaluare a strategiilor de căutare pentru a beneficia de modul diferit în care oamenii îşi vor vocaliza căutările.
Trend 2 - Conţinut personalizat pentru consumatorii mobile
Odată cu creşterea popularităţii adblocking-ului şi a ineficienţei bannerelor mobile, ZenithOptimedia anticipează că publicitatea nativă va deveni un mod tot mai important de relaţionare cu consumatorii. Conţinutul publicitar de natură nativă se adaptează la forma şi funcţia mediului editorial în care apare. Brandurile vor avea nevoie să evalueze modificările necesare procesului creativ pentru a introduce componenta nativă ca parte esenţială a strategiei lor de marketing.
Trend 3 - Inteligenţa de tip emoji: Brandurile vorbesc noul limbaj mobil
Emoji - imaginile digitale sau pictograme care exprimă o idee sau emoţie - devin parte a limbajului consumatorului mobil. Pentru generaţia Millennials, emoji reprezintă limbajul prezentului şi totodată o oportunitate. În timp ce unii oameni nu interpretează corect caracterele, limbajul emoji transcende graniţele culturale şi lingvistice, ceea ce pentru branduri este un mod nou şi autentic de a interacţiona cu cei din această generaţie.
Trend 4 - Mesajul este mediul: Brandurile folosesc mesageria instant pentru a interacţiona cu consumatorii
Pe măsură ce Generaţia Millennials şi Generaţia Z îşi pierd interesul pentru reţelele de tip Facebook şi Twitter, aplicaţiile de mesagerie instant devin platforma preferată de aceştia, în paralel cu creşterea interesului tinerilor consumatori faţă de relaţiile personale cu grupuri specifice de prieteni şi de familie. Pentru branduri, mesageria instant este o cale pentru dezvoltarea de noi experienţe personalizate şi interactive cu şanse ridicate de conversie.
Trend 5 - M-commerce umanizat: Shopping-ul personalizat la dispoziţia maselor
În timp ce mobilul prezintă o multitudine de noi oportunităţi digitale, creşte nemulţumirea consumatorilor faţă de serviciile automatizate de recomandare. Ceea ce caută aceştia este un tip de personalizare cu o amprentă umană. ZenithOptimedia se aşteaptă ca serviciile de tip concierge să se răspândească dincolo de modă şi retail la noi categorii în 2016, democratizând experienţa de shopping personal. Mai multe branduri high-street din Europa introduc programări gratuite de styling personal, care pot fi uşor rezervate prin intermediul internetului mobil. Ne aşteptăm ca această combinaţie de personalizare mobil şi in-store să crească în 2016.
Trend 6 - Portofelul Virtual: O nouă platformă de marketing
Portofelul Virtual - tehnologia care permite consumatorilor să plătească in-store pentru produse şi servicii prin intermediul telefoanelor mobile - va deveni o nouă platformă de marketing a anului 2016. Pe parcursul ultimului an au fost lansate opţiuni de găzduire a portofelelor virtuale - Apple Pay şi Android Pay - care promit să evolueze în adevărate platforme de marketing, oferind atât servicii, cât şi conţinut de brand. China este deja un reper, oferind servicii adiacente celor de plată, cum ar fi cupoanele, programe de loialitate şi posibilitatea împărţirii notei de plată.
Trend 7- 3 este un număr magic: imprimarea 3D la dispoziţia maselor
ZenithOptimedia consideră că imprimarea 3D va revoluţiona în următorii doi ani procesul decizional al consumatorilor, devenind o metodă mai rapidă şi mai eficientă de personalizare a produselor în funcţie de preferinţele individuale. Pe măsură ce tehnologia avansează şi devine mai ieftină, ZenithOptimedia spune, citând Forbes, că se aşteaptă ca piaţa de imprimare 3D să crească de patru ori, până în 2020. Pentru branduri apare astfel oportunitatea de a livra produsele cu costuri mai reduse şi mai rapid şi pentru a oferi consumatorilor o experienţă de brand cu adevărat personalizată.
Trend 8 - Noi spaţii de brand: Experienţele Retail pentru consumatorul mobil
Mai multe branduri se folosesc de spaţii fizice temporare în care consumatorii nu doar cumpără, ci beneficiază şi de experienţe. Aceste spaţii vor permite consumatorilor să interacţioneze fizic cu brandurile descoperite prin intermediul internetului mobil sau cu care au interacţionat mai întâi virtual. Cumpărătorii pot face cu uşurinţă achiziţii oricând, oriunde, dar acest lucru rareori le conferă şansa descoperirilor. Spaţiile pop-up le permit brandurilor să îi surprindă pe consumatori şi să interacţioneze într-o manieră relevantă cu aceştia.
Trend 9 - Servicii oferite către m-shopper: Livrări non-stop
Cumpărătorii online au din ce în ce mai multă nevoie de livrări mai rapide şi mai convenabile. ZenithOptimedia consideră că noile tehnologii şi creşterea economiei de tip colaborativ vor permite brandurilor să expedieze comenzile eficient şi într-un ritm adaptat la programul şi stilul de viaţă al cumpărătorilor.
Trend 10 - Realitatea Mobilă: Experienţe augmentate, în mişcare
ZenithOptimedia crede în transformarea realităţii virtuale şi augmentate într-o experienţă de consum pentru mase, graţie lansării de noi tipuri de căşti mai ieftine, şi în progresul aplicaţiilor mobile pentru realitatea virtuală. Mai multe smartphone-uri sunt proiectate ţinând cont de conceptul de realitate virtuală, astfel că dispozitivele mobile vor deveni principalul motor al experienţelor de tip VR. Iar VR este deja un nou mod în care consumatorii beneficiază de experienţe video de pe smartphone-uri. ZenithOptimedia a lansat pe Facebook primul video publicitar 360 de grade în Marea Britanie, pentru Nestlé.
Citește pe alephnews.ro: Fostul general al Ucrainei a declarat că „al treilea război mondial a început oficial”
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Putin susține că Rusia a lansat o rachetă balistică asupra Ucrainei ca răspuns la loviturile asupra teritoriului rus cu rachete americane și britanice
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:45
FC Botoşani-FCSB 1-0, în meciul restanţă din etapa a 4-a a Superligii
-
ieri, 22:36