- Home
- Cultură-Media
- SOFIA, (09.02.2009, 16:04)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cele mai importante cuvinte din online, de vânzare
Nikola Raykov, un artist bulgar în vârstă de 27 de ani, a realizat lista "celor mai importante 1.000 de cuvinte de pe web", pe care le vinde advertiserilor pe un site, sub forma unui joc interactiv, pentru a strânge fondurile necesare realizării unui film, informează PRweb.com.
Urmărește
182 afișări
Un artist vinde cuvinte populare online
Nikola Raykov este scriitor, producător de film şi web designer. Pentru a aduna fondurile necesare realizării primului său film, "Enter", el vinde advertiserilor cuvinte populare în mediul online.
Artistul bulgar a realizat o listă care cuprinde "cele mai importante 1.000 cuvinte de pe web", pe care le vinde advertiserilor prin intermediul unui site inovativ - 1000wordsforsale.com -, lansat în urmă cu o săptămână.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ucraina nu poate câștiga fără ajutorul SUA, declară Zelenski. Ce viitor ar putea aduce noua Administrație Trump
-
Austria face pregătiri pentru a permite intrarea totală în Schengen a României şi Bulgariei
-
Pentru prima dată, o stradă din Europa devine cea mai scumpă arteră comercială din lume
-
Reuters: Cum arată planul "de pace" gândit de Putin pentru Trump. Surse ruse: cedări de teritorii, renunţare la NATO, armată redusă
Conceptul proiectului porneşte de la premisa că, online, cele mai importante cuvinte sunt acelea pe care internauţii le caută cel mai des şi, în consecinţă, cele pentru care advertiserii ar trebui să fie dispuşi să plătească.
Site-ul prezintă aceste cuvinte într-o manieră interactivă, prin intermediul unor holograme 3D.
Preţul unui cuvânt este de 100 de dolari, urmând ca advertiserul posesor să fie asociat timp de zece ani acestui cuvânt pe site. Printre companiile bulgare care au achiziţionat deja cuvinte se numără cluburi de noapte, portaluri imobiliare şi producători de echipamente industriale.
Nikola Raykov este un autor publicat de nuvele, care a regizat până în prezent câteva reclame, dar şi o serie de documentare.
Scenariul său premiat se numeşte "Enter" şi spune povestea unui tânăr care se trezeşte într-un labirint, suferind de amnezie, şi este nevoit să găsească calea către ieşire jucând după regulile unei lumi răsturnate.
Citește pe alephnews.ro: Cold brew coffe cucerește SUA și Europa. Cum se prepară o astfel de băutură
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce imagini! Apariția decoltată şi transparentă a celei mai frumoase jurnaliste sportive din lume
PROSPORT.RO
Adriana Bahmuțeanu pune TUNURILE pe Honorius și Silvius Prigoană! 'Intră trupele speciale. Ca la Caracal'
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe